قیمت و تاریخ عرضه گوشی سونی Xperia XZ3 اعلام شد - تکفارس 
قیمت و تاریخ عرضه گوشی سونی Xperia XZ3 اعلام شد - تکفارس 

قیمت و تاریخ عرضه گوشی سونی Xperia XZ3 اعلام شد

علیرضا هاشمی
۸ شهریور ۱۳۹۷ - 17:22
قیمت و تاریخ عرضه گوشی سونی Xperia XZ3 اعلام شد - تکفارس 

با پیشرفت‌های جزئی صورت گرفته در گوشی XZ3 نسبت XZ2 و همچنین با موجود بودن مدلی قدرتمند‌تر به نام XZ2 Premium، قیمتگذاری در رابطه با گوشی XZ3 مقداری پیچیده است و نمی‌توان قیمتی را که سونی برای آن در نظر گرفته، توجیه کرد. با این حال اگر شما به صفحه نمایش فوق‌ العاده نگاهی بیاندازید و قیمت پرچمداران این روز‌ها را در نظر بگیرید، متوجه خواهید شد که ۸۰۰ دلار برای یک پرچمدار چندان هم هزینه‌ی زیادی نیست. لطفا برای جزئیات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

سونی صفحه نمایش ۶ اینچی Xperia XZ3 را به عنوان اولین صفحه نمایش اولد نام برده که از تکنولوژی‌های QHD + HDR به همراه فناوری پردازش تصویر Bravia استفاده می‌کند و این موضوع را بسیاری از خبرگزاری‌های تخصصی تصدیق کرده‌اند. سونی معمولا از پنل‌های LCD برای صفحه نمایش‌ گوشی‌های پرچمدارش استفاده می‌کند اما این بار تصمیم گرفت گوشی XZ3 را با صفحه نمایش جذاب اولد و با گواهی HDR معرفی کند و این به عنوان اولین تلاش سونی برای تولید صفحه نمایش خمیده تلقی می‌شود.

با این حال سایز این گوشی بسیار بزرگ است و در صفحه نمایش آن هیچ قطعه‌ای به نام Notch را مشاهده نخواهید کرد و حاشیه‌های بالا و پایین آن نسبت به استاندارد‌های امروز نیز زیاد است. البته این موضوع به اسپیکر‌های استریو تقویت‌ شده‌ی S Front که در جلوی گوشی قرار دارد، مربوط می‌شود.

بسیاری از مشخصات گوشی XZ3 در حد عالی است و با گوشی بسیار خوبی طرف هستیم اما متاسفانه به دلیل سیاستی که بسیاری از شرکت‌ها اخیرا آن را اتخاذ می‌کنند، سونی را نیز مجبور کرده تا گوشی Xperia XZ3 را ۸۹۹ دلار قیمت‌گذاری کند. این گوشی در روز ۱۷ اکتبر توسط فروشگاه‌های اینترنتی آمازون و Best Buy عرضه خواهد شد و در ۲۴ سپتامبر پیش فروش این گوشی آغاز خواهد شد. شما باید مبلغ زیادی را بابت گوشی Xperia XZ3 پرداخت کنید اما با این حال خبر رسیده سونی  هدست Xperia Ear Duo را به عنوان هدیه در جعبه گوشی قرار داده است.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با قیمت گذاری گوشی Xperia XZ3 چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.