تغییرات اوبر - تکفارس 
تغییرات اوبر - تکفارس 

تغییرات اوبر

حسین چوبین
۵ شهریور ۱۳۹۷ - 21:47
تغییرات اوبر - تکفارس 

اوبر تمرکز خود را تغییر داده و به جای استفاده از خودرو در مسافت های کوتاه از اسکوتر و دوچرخه الکتریکی استفاده خواهد کرد .

مدیر عامل جدید این شرکت به فایننشال تایمز گفت : که این کار در کوتاه مدت سود زیادی برای ما خواهد داشت ؛ از هر نظربرای یک جابه جایی کوتاه استفاده از یک دوچرخه یا اسکوتر راحت تر از استفاده از ماشین است .

این موضوع شاید یک خبر بد و یا نگران کننده برای رانندگان این شرکت باشد ، رانندگانی که در حال حاضر هم با حقوق های ناچیز تحت فشارند.

مدیرعامل این شرکت گفت : در ساعات شلوغی این خیلی ناکارامد است که شما برای جابه جا کردن فقط یک نفر یک ماشین بزرگ یک تنی را در فاصله ای کوتاه به حرکت درآورید .

ما می توانیم روشی را خلق کنیم که کاربران ما راحت تر باشند و در نتیجه باعث کاهش ترافیک و افزایش راحتی و آرامش در شهر بشویم.

این تصمیمات نشان می دهد که اوبر می خواهد از روند جدیدی بهره ببرد .

استارت آپ های بزرگ در ایالات متحده مانند Bird,Jump,Spin یا lime همگی با کرایه دادن اسکوتر ها و دوچرخه ها توانستند سرمایه های میلیاردی در بازه زمانی کوتاهی جذب کنند.

اولین مشکلی که در خارج از آمریکا برای طرح جدید اوبر وجود دارد این است که در بعضی کشور های اروپایی و انگلستان استفاده از اسکوتر های برقی ممنوع است ؛ اما این قانون به دلیل حمایت و توسعه استارت آپ های اروپایی کم کم در بعضی کشور های اروپایی در حال باطل شدن است.

اوبر برای تقویت پایه های خود در این زمینه یکی از استارت آپ های بزرگ به نام Jump را خریداری کرد.

قرار است اوبر این طرح را اول به صورت آزمایشی فقط در آمریکا و سپس این برنامه را به صورت جهانی عملیاتی کند.

وی اعلام کرد به ازای هر مایل استفاده از خودرو سود کمتری نصیب شرکت می شود تا اینکه از دوچرخه یا اسکوتر استفاده شود .

در ادامه مدیر عامل افزود ما با این طرح پیروزی حتمی نخواهیم داشت اما قدرتی به ما می دهد که می توانیم در آینده هر چیزی که در ذهن داریم عملی کنیم .

زمانی که مدیر عامل این موضوع را به رانندگان گفت باعث ناراحتی آن ها شد ؛ اما اولین برداشت رانندگان این بود که چرا یک دوچرخه برای رقابت با من آورده شده اما با صحبت مدیرعامل این شرکت با رانندگان نگرانی رانندگان از بین رفت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید