اینستاگرام دورهمی‌های مجازی را برای دانشجویان فراهم می‌کند - تکفارس 
اینستاگرام دورهمی‌های مجازی را برای دانشجویان فراهم می‌کند - تکفارس 

اینستاگرام دورهمی‌های مجازی را برای دانشجویان فراهم می‌کند

امیر مریخ
۴ شهریور ۱۳۹۷ - 13:33
اینستاگرام دورهمی‌های مجازی را برای دانشجویان فراهم می‌کند - تکفارس 

اینستاگرام به شبکه‌ی اجتماعی داغ این روز‌های فضای مجازی تبدیل شده است، هم اکنون سازندگان قصد دارند تا با بهره از معجزه‌ی فضای مجازی، همکلاسی‌ها را این بار به طور مجازی دور هم جمع آورند. در ادامه‌ی خبر با تکفارس همراه باشید.

به نظر می‌رسد تعهد فیسبوک در مورد «مکالمات تاثیر گذار و تعاملات پر معنی»، پای خود را حتی از آن چیزی که انتظارش را می‌دادیم فراتر گذاشته است و وارد قلمرو اینستاگرام نیز شده است. این اپلیکیشن به اشتراک گذاری تصاویر، به تازگی اقدام به شروع پروژه‌ای جدید کرده است که در طی آن ویژگی جدید طراحی شده را آزمایش می‌کند. در طی این تست، اینستاگرام قصد دارد تا با فراهم کردن فضایی مجازی، تمام دانشجویانی که در یک دانشگاه و یا کالج در حال تحصیل هستند را دور هم جمع کرده و اتصال آن‌ها به هم را سریع‌تر و راحت‌تر کند. بر اساس خبری که در وبسایت CNBC منتشر شده است، این کمپانی ،که مدت‌های طولانی می‌شود که به مالکیت فیس‌بوک درآمده است، در حال دعوت برخی کابران انتخاب شده است این دعوت به این به این منظور صورت می‌گیرد تا افراد بر اساس دوستانی که دنبال کرده‌اند، بتوانند گروه مدرسه‌ی محل تحصیل خود را یافته و عضو آن‌ها شوند. این دعوت اینستاگرام به طور کلی بر اساس پست‌های عمومی و تعاملات و افرادی که فالو کرده‌اید انجام می‌گیرد. اگر شخصی که این دعوت به او ارائه شده است، آن را قبول کند، آن‌ها با یک لیست از سوالات مواجه می‌شوند که در طی آن باید اعلام کنند، که در چه دانشگاهی تحصیل و با چه مدرکی فارق التحصیل شده‌اند.

اینستاگرام دورهمی‌های مجازی را برای دانشجویان فراهم می‌کند - تکفارس 

و زمانی تمام این اقدامات انجام گرفت، آن‌ها لیستی از افراد که به ترتیب اعضای کلاسی مرتب شده‌اند را خواهد دید، و به این صورت کاربران می‌توانند با همکلاسی‌ها قدیمی خود وارد ارتباط شوند. کاربران همچنین قادر خواهند بود تا استوری افرادی که دارای حساب عمومی هستند را نیز درون این لیست مشاهده کنند. با در نظر داشتن اینکه نوجوانان دیگر آنچنان به فیسبوک تمایلی ندارند، باید اقرار داشت که اینستاگرام در این مورد، جمعیت هدف خود را به درستی انتخاب کرده است. اما سازندگان همچنان باید بر روی برخی از جزییات این افزونه کار کنند، چرا که در حال حاضر، امکاناتی در دسترس کاربران قرار گرفته شده است که قابلیت استفاده‌ی سوء را خواهد داشت. وبسایت CNBC می‌گوید که یکی از خبرنگارانش، این اجازه را دریافته است تا به منظور کمک به تیم سازنده در رفع اشکالات موجود وارد این فضا شود، وی ابراز داشت که یکی از این مشکلات به عنوان مثال آن است، که برخی از کاربران فارق التحصیل همچنان به عنوان دانشجوی در حال تحصیل در این سیستم شناخته می‌شود، اینستاگرام نیز اعلام کرده است که از اعلام باگ و مشکلات این چنینی در فاز پیش انتشاری خود استقبال کرده و امیدوار است تا این بخش در هنگام انتشار مشکلات حال حاضر را نداشته باشد.

نظر شما چیست؟ آیا شما هم مایل هستید با دوستان فارق التحصیل یا هم کلاسی‌های حال حاضرتان این امکان را تجربه کنید؟ نظراتتان را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید