موتو وان پاور در واقع همان موتو P30 نوت خواهد بود - تکفارس 
موتو وان پاور در واقع همان موتو P30 نوت خواهد بود - تکفارس 

موتو وان پاور در واقع همان موتو P30 نوت خواهد بود

میر مهدی حامی
۳ شهریور ۱۳۹۷ - 17:00
موتو وان پاور در واقع همان موتو P30 نوت خواهد بود - تکفارس 

چند ماهی ‌می‌شود که می‌دانیم موتورولا در حال آماده سازی برای عرضه گوشی‌های هوشمند جدید خود است. پیش از این تصور می‌شد که این گوشی‌ها موتورولا وان و موتورولا وان پاور نام خواهند داشت، اما آخرین اطلاعاتی که منتشر شده است حکایت از این دارد که گوشی دوم P30 نوت خواهد بود.

سری P30 حدود دو هفته پیش در وب سایت چینی موتورولا رونمایی شد و P30 از آن زمان به طور رسمی معرفی شده است. اکنون با توجه به گزارش‌های جدید، P30 نوت در واقع دستگاه‌ای با شماره مدل X51942-1 است که شایعه شده بود وان پاور نام خواهد داشت.

در حال حاضر، نام تجاری P30 برای بازار چین است و از آنجایی که این گوشی برای مدت طولانی با نام «وان پاور» شناخته شده است، احتمال کمی وجود دارد که این تلفن در خارج از کشور چین با این نام عرضه شود.

طبق شایعات، انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند از صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی +FHD به همراه ناتچ و اسنپدراگون ۶۳۶ با ۳، ۴ یا ۶ گیگابایت رم بهره ببرد. گزینه‌های حافظه ذخیره سازی نیز ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت خواهند بود. در پشت، P30 نوت یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی همراه با یک دوربین ۵ مگاپیکسلی دارد، در حالی که در ناتچ پنل جلویی دستگاه نیز یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی جای گرفته است، همچنین این گوشی از باتری فوق العاده با ظرفیت ۴،۸۵۰ میلی‌ آمپرساعتی برخوردار خواهد بود.

از گوشی شایعه شده P30 Play نیز هنوز اطلاعات خاصی منتشر نشده است، اما احتمالا صفحه نمایشی ۵٫۸۶ اینچی خواهد داشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.