ورایزن اولین تست اینترنت نسل پنجم را با موفقیت پشت سر گذاشت - تکفارس 
ورایزن اولین تست اینترنت نسل پنجم را با موفقیت پشت سر گذاشت - تکفارس 

ورایزن اولین تست اینترنت نسل پنجم را با موفقیت پشت سر گذاشت

وحید درگایی
۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - 20:30
ورایزن اولین تست اینترنت نسل پنجم را با موفقیت پشت سر گذاشت - تکفارس 

در قسمت امروز ” رقابت کمپانی های اینترنت نسل پنجم” ورایزن توانست با یک سبقت، رقیبان آمریکایی خودش را پشت سر بگذارد و کمی به رونمایی رسمی این تکنولوژی نزدیک تر شود. ادامه خبر را در تکفارس دنبال کنید.

در آخرین خبری که این شرکت مخابراتی منتشر کرده بود دیدیم که این کمپانی اعلام کرده، تکنولوژی اینترنت نسل پنجم یا ۵G را توانسته در آمریکا تست کند و ظاهرا این آزمایش که با کمک یک وسیله نقلیه انجام شده، موفقیت آمیز بوده است. این آزمایش که در محوطه نوکیا در Murray Hill انجام گرفته است، با همکاری نوکیا پیش برده شده که شریک تجاری ورایزن در این تکنولوژی به شمار می رود.

سیگنال این امواج به وسیله طیف ۲۸ گیگاهرتزی منتقل شده و در این وسیله نقلیه، قابلیت تعویض بین دو فرستنده و بدون قطعی وجود داشته است که به گفته خود کمپانی یک قدم بزرگ در این عرصه محسوب می شود.

با در نظر گرفتن این مساله که کمپانی در حال انجام تلاش های خودش برای ارائه دادن این سرویس در سال آینده است، بنظر می رسد این تکنولوژی هنوز جای کار دارد و در چند ماه آینده به صورت کاربردی آماده ی عرضه نخواهد شد.

نائب رییس شرکت ورایزن ولی این گونه فکر نمی کند و اعتقاد دارد که برخلاف برخی از کمپانی های دیگر، آن ها در این زمینه پیشرفت های چشمگیری داشته اند و مانند کمپانی های دیگر، فقط به فکر هیجان زده کردن کاربران نبوده اند و این تکنولوژی را تا اوایل سال آینده آماده خواهند کرد.

ورایزن برنامه دارد که این تکنولوژی را برای ۴ شهر بزرگ آمریکا آماده به کار کند و کمپانی های دیگر از قبیل AT&T و T-Mobile نیز باید مراقب رقیب خود باشند و تمرکز بیشتری روی این پروژه بزرگ قرار دهند.

نظر شما راجع به این تکنولوژی چیست؟ نظر خود را با تکفارس در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید