به روز رسانی Oneplus 6 و بهبود در دوربین و صفحه نمایش - تکفارس 
به روز رسانی Oneplus 6 و بهبود در دوربین و صفحه نمایش - تکفارس 

به روز رسانی Oneplus 6 و بهبود در دوربین و صفحه نمایش

وحید درگایی
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - 22:30

بسیاری از کاربران Oneplus 6 راجع به این مساله شکایت داشتند که گوشی هوشمندشان در زیر نور آفتاب مشکلاتی برای شان به وجود می آورد ولی به نظر می رسد این مشکلات دیگر رفع شده اند. Oneplus پیشتر قول داده بود که این مشکلات را برطرف کند و کمی قبل تر نیز نسخه بتا به روز رسانی را برای کاربران تدارک دید تا مقداری از مشکلات شان برطرف شود.

امروز بود که آپدیت دقیق و نهایی برای مشکل صفحه نمایش این دستگاه هوشمند برطرف شد و این کمپانی توانست به قول خود عمل کند و  بنظر می رسد که در این زمینه، موفق نیز بوده است و مشکلات رفع شده اند. در کنار این به روز رسانی مربوط به صفحه نمایش، به نظر می رسد که کمی بهینه سازی و بهبود در زمینه دوربین دستگاه نیز اتفاق افتاده است.

اگر بخواهیم به تیتر آپدیت توجه کنیم و ببینیم که به روز رسانی Oxygen OS 5.1.11 برای کاربران چه چیزی را فراهم ساخته است به موارد زیر برخورد می کنیم.

  • بهبود اتصال اینترنت
  • پایداری در برقراری ارتباط با منبع وای فای
  • بهبود مشکلات سیستمی و رفع آن ها

انتشار این به روز رسانی آغاز شده است ولی تا کنون به دست تعداد محدودی از کاربران Oneplus 6 رسیده است و در فروم این کمپانی اعلام شده که در چند روز آینده این به روز رسانی برای تمامی کاربران قابل دستیابی خواهد بود.

نظر شما راجع به این به روز رسانی چیست؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید