اکنون جستجوگر بینگ مایکروسافت در آیفون از حالت حل مسائل ریاضی پشتیبانی می‌کند - تکفارس 
اکنون جستجوگر بینگ مایکروسافت در آیفون از حالت حل مسائل ریاضی پشتیبانی می‌کند - تکفارس 

اکنون جستجوگر بینگ مایکروسافت در آیفون از حالت حل مسائل ریاضی پشتیبانی می‌کند

میر مهدی حامی
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - 22:00
اکنون جستجوگر بینگ مایکروسافت در آیفون از حالت حل مسائل ریاضی پشتیبانی می‌کند - تکفارس 

بازار عمده برنامه بینگ مایکروسافت احتمالا ایالات متحده است چرا که اکثر ویژگی‌های که این سرویس ارائه می‌کند در این کشور کاملا قابل استفاده هستند. همانطور که بسیاری از شما احتمالا می‌دانید، برخی از ویژگی‌های جستجوگر بینگ در همه کشورها در دسترس نیست، مگر اینکه در ایالات متحده زندگی کنید که در این صورت شما می‌توانید از پکیج کامل این سرویس استفاده کنید.

در مورد ویژگی‌های جدید اضافه شده نیز مطمئن نیستیم که آیا در کشورهای دیگر در دسترس باشند یا خیر، اما برای کاربران ایالات متحده کاملا در دسترس هستند. مهم‌ترین مورد از این ویژگی‌های جدید که در آخرین بروزرسانی معرفی شده است پشتیبانی از حالت حل مسائل ریاضی به عنوان بخشی از جستجوی هوشمند دوربین مایکروسافت است.

اگر تا کنون فقط برای جستجوهای ساده از این موتور جستجوگر استفاده می‌کردید، خوشحال خواهد شد که بدانید که جدیدترین نسخه از این سرویس به شما اجازه می‌دهد تا مسائل پیچیده ریاضی را به سادگی و با گرفتن یک عکس حل کنید. و این همه ماجرا نیست، چرا که مایکروسافت برخی از بهبودهای دیگر را نیز اعلام کرده است.

به عنوان مثال، اکنون می‌توانید با استفاده از کلید تازه اضافه شده “پیدا کردن در صفحه” به پیدا کردن کلمات یا عبارات خاص در یک صفحه وب بپردازید. همچنین، برخی از اشکالات جزئی و مسائل مربوط به عملکرد نیز رفع شده‌اند.

نسخه ۶٫۲۷ از برنامه جستجوگر بینگ هم اکنون برای دانلود از طریق اپ استور در دسترس است، بنابراین اگر هنوز آن را بروزرسانی نکرده‌اید می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اپل برای دریافت نسخه جدید آن اقدام کنید.

آیا شما هم از جستجوگر بینگ استفاده می‌کنید؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید