شیائومی نسخه ۱۲۸ گیگابایتی جدیدی از گوشی Mi 8 را عرضه می‌کند - تکفارس 
شیائومی نسخه ۱۲۸ گیگابایتی جدیدی از گوشی Mi 8 را عرضه می‌کند - تکفارس 

شیائومی نسخه ۱۲۸ گیگابایتی جدیدی از گوشی Mi 8 را عرضه می‌کند

علیرضا هاشمی
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - 13:30
شیائومی نسخه ۱۲۸ گیگابایتی جدیدی از گوشی Mi 8 را عرضه می‌کند - تکفارس 

گوشی Mi8 Explorer یکی دیگر از هم‌ رده‌های گوشی Xiaomi Mi 8 است. این گوشی از اسکنر اثر انگشت درون نمایشگر و اسکنر تشخیص چهره برای امنیت بهره می‌برد و از قاب پشتی شفاف( بدون نمایش دادن مادربورد) در آن بکار رفته است. ۸ گیگابایت حافظه اجرایی رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برای نسخه پایه آن در نظر گرفته شده است. هم‌اکنون طی خبر رسمی شیائومی قرار است تغییری در نسخه ۱۲۸ گیگابایتی Mi 8 ایجاد کند. برای جزئیات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

در حال حاضر گوشی Xiaomi Mi 8 مدل معمولی دارای اسکنر اثر انگشت ساده‌ای است و همراه با حافظه رم ۶ گیگابایتی و در سه نسخه‌ی ۲۵۶،۱۲۸،۶۴ گیگابایتی عرضه می‌شود. امروز شرکت شیائومی اعلام کرد که گوشی Xiaomi Mi 8 قرار است با ۸ گیگابایت حافظه اجرایی تولید شود و این مدل به همراه ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی روانه بازار می‌شود. قیمتی که برای این مدل تعیین شده معادل ۴۷۸ دلار است و موضوع جالب در رابطه با قیمتگذاری این است که قیمت در نظر گرفته شده با قیمتی که برای نسخه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ پرداخته می‌شوند، برابر است و تفاوتی نمی‌کند. این بدین معنا است که مشتری با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارد، می‌تواند تصمیم بگیرد که مدل با حافظه داخلی دو برابر و رم را انتخاب کند یا اینکه حافظه اجرایی رم برای او اهمیت بیشتری دارد و فضای ذخیره سازی بیشتر کاربردی برای او ندارد و این مدل را خریداری خواهد کرد.

شیائومی نسخه ۱۲۸ گیگابایتی جدیدی از گوشی Mi 8 را عرضه می‌کند - تکفارس 

البته باید عنوان کرد که برخی خبرگزاری‌ها با معرفی شدن این مدل جدید Xiaomi Mi 8 پیشبینی کرده‌اند که فروش Xiaomi Mi8 Explorer با حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی کم خواهد شد اما نکته حائز اهمیت این است که این دو گوشی تفاوت‌های بسیاری با یکدیگر دارند. گوشی Xiaomi Mi 8 از یک صفحه نمایش ۶٫۲۱ اینچی با پنل AMOLED و رزولوشن ۱۰۸۰*۲۲۴۸ (+FHD) بهره می‌برد. پردازنده Snapdragon 845 قلب تپنده آن است و دوربین‌های دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی در بخش پشتی قرار گرفته است. دوربین ۲۰ مگاپیکسلی جلویی وظیقه ثبت تصاویر و ویدیوهای سلفی را دارد و نیرو مورد نیاز گوشی توسط باتری با ظرفیت ۳۴۰۰ میلی آمپری تامین می‌شود. نسخه ۹٫۵ رابط کاربری MIUI به همراه نسخه اندروید Oreo 8.1 به صورت پیشفرض بر روی آن نصب شده است.

اگر شما نیز جزء طرفداران برند شیائومی هستید، دیگر نیازی نیست برای خرید محصولی با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به سراغ گوشی Xiaomi Mi8 Explorer Edition بروید و هزینه‌ای معادل ۵۴۳ دلار پرداخت کنید. البته اگر اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش، اسکنر تشخیص چهره و قاب پشتی شفاف جزء خواسته‌های شما نباشد، شما به راحتی می‌توانید Xiaomi Mi 8 با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی را با ۵۵ دلار کمتر، خریداری کنید.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با نسخه جدید گوشی Xiaomi Mi 8 چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید