به گفته سامسونگ Note 10 بهترین پرچمدار سال ۲۰۱۹ کمپانی نخواهد بود - تکفارس 
به گفته سامسونگ Note 10 بهترین پرچمدار سال ۲۰۱۹ کمپانی نخواهد بود - تکفارس 

به گفته سامسونگ Note 10 بهترین پرچمدار سال ۲۰۱۹ کمپانی نخواهد بود

وحید درگایی
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - 18:30
به گفته سامسونگ Note 10 بهترین پرچمدار سال ۲۰۱۹ کمپانی نخواهد بود - تکفارس 

بعد از این که نائب رئیس سامسونگ به جرم رشوه به زندان محکوم شد و پس از چند ماه با عنوان آزادی مشروط بیرون آمد، تصمیم گرفت سیاست های فروش را تغییر دهد. ادامه خبر را در تکفارس دنبال کنید.

در این بازه زمانی بود که Galaxy S9 با فروش ضعیف خود به نام سامسونگ لطمه وارد کرد و در همین بازه زمانی بود که اپل یک رکورد فروش دیگر را از خود به جای گذاشت و مسئولین سامسونگ را متقاعد کرد که بخش موبایل رو مورد یک بازنگری کلی قرار دهند.

در این بازه زمانی، مسئول بخش گوشی های هوشمند سامسونگ در تلاش بود با یک به روز رسانی سخت افزاری و نرم افزاری از Galaxy S8 به S9 ، مشتریان را راضی نگه دارد و تمام این اتفاقات به دور از چشمان نائب رئیس بود و همانطور که در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸ دیدید، فروش این دستگاه با مشکل مواجه شد و بنظر می رسد مشتریان از آن انتظار بیشتری داشتند. این مساله فروش ضعیف پرچمدار، کاری کرد که سامسونگ برنامه های ویژه ای برای سال آینده داشته باشد و تغییرات بنیادینی به وجود آورد و این تغییرات ممکن است به ادغام دو سری S و Note منتهی شوند و در نهایت Galaxy S10 در سه نسخه راهی بازار شود که در کنار این نسخه ها، ورژن پلاس این دستگاه نیز به صورت جداگانه وجود دارد.

البته دیروز بود که آقای کو اعلام کرد که چنین اتفاقی در کمپانی رخ نخواهد داد و این دو سری، یعنی Note و S به کار خود ادامه خواهند داد و آن هم به صورت جداگانه و این مساله ممکن است تا چند سال آینده پابرجا باشد ولی این مساله قرار نیست ازین سیاست جلوگیری کند که سامسونگ خط تولید دیگری برای یک سری انقلابی راه بیندازد.

این خط تولید توان این را دارد که حتی از سری نوت نیز گران قیمت تر و به روز تر باشد. اگر بخاطر داشته باشید چند روز پیش بود که سامسونگ اعلام کرد در سال آینده احتمال دارد تکنولوژی اینترنت نسل پنجم را در یکی از پرچمدارانش به بازار معرفی کند و طی آن خبر بود که گفتیم احتمالا این دستگاه، همان گوشی هوشمند خمیده خواهد بود که مدت هاست در پشت پرده از آن صحبت می شود.

چندی پیش بود که مدیر Samsung Electronics اعلام کرد، وقتی صحبت از گوشی های هوشمند خمیده می شود ، این مساله برای سامسونگ اهمیت ندارد که بخواهد اولین کمپانی ای باشد که چنین دستگاهی را به بازار ارائه می دهد و به جای آن ترجیح می دهد که زمان بیشتری را صرف کرده و دستگاهی را آماده سازد که از لحاظ رابط کاربری و قابلیت های خاص آن، تا آن حد جذاب واقع شود که سامسونگ بتواند روی آن حساب ویژه باز کند و خط بعدی پرچمداران را روی این تئوری راه اندازی کند. ولی این مساله می تواند به این معنا باشد که این دستگاه قرار است بیشتر از سری S و Note هزینه بر باشد و پیش بینی می شود که اولین پرچمدار سامسونگ به صورت خمیده، دستگاهی ۱۵۰۰ دلاری باشد که به هیچ عنوان کم بنظر نمی رسد ولی این مساله را نباید فراموش کنیم که این دستگاه ممکن است اولین گوشی هوشمند با تکنولوژی ۵G سامسونگ باشد.

نظر شما راجع به این خبر چیست؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید