Galaxy S10 اولین دستگاه ۵G سامسونگ نخواهد بود - تکفارس 
Galaxy S10 اولین دستگاه ۵G سامسونگ نخواهد بود - تکفارس 

Galaxy S10 اولین دستگاه ۵G سامسونگ نخواهد بود

وحید درگایی
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - 20:30
Galaxy S10 اولین دستگاه ۵G سامسونگ نخواهد بود - تکفارس 

بعد از نتایج نه چندان خیره کننده Galaxy S9 در فروش، علاقه مندان به دنیای تکنولوژی از سامسونگ انتظار دارند برای پرچمدار بعدی سری S حسابی غافلگیر شوند. ادامه خبر را در تکفارس دنبال کنید.

یکی از قابلیت هایی که می تواند کمک شایانی به خاص بودن پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی، Galaxy S10 بکند، تکنولوژی نسل پنجم اینترنت یا ۵G است ولی هنوز به طور دقیق مشخص نیست که این پرچمدار ازین تکنولوژی بهره خواهد برد یا خیر. این اخبار به نقل از منبع موثقی و با اطمینان خاطر بیان نشده اند و بزرگترین چیزی که در دسترس داریم، صحبت های مسئول بخش گوشی های هوشمند سامسونگ، آقای کو است که در حرف هایش همه چیز و هیچ چیز را فاش کرد.

در طول کنفرانس خبری Samsung Galaxy Note 9، آقای کو تایید کرد که پرچمدار بعدی سری S، اولین دستگاه هوشمند این کمپانی نخواهد بود که از تکنولوژی اینترنت نسل پنجم بهره خواهد برد. ازین صحبت ها دو برداشت را می توان انجام داد، اول اینکه این گوشی هوشمند، بعد از یک دستگاه هوشمند دیگر، دومین دستگاه دارای اینترنت نسل پنجم خواهد بود و یا در حالت دوم، این دستگاه دارای اینترنت نسل پنجم نخواهد بود و گوشی هوشمند دیگری بعد از S10 معرفی خواهد شد و وظیفه داشتن این تکنولوژی جذاب را به دوش خواهد کشید.

اگر بخواهیم این مساله را در نظر بگیریم که این تکنولوژی جذاب متعلق به یک یا دو سال دیگر است، می بینیم که رهبران شروع کننده این عرصه، دستگاه هایی زیادی نمی توانند باشند. اولین دستگاهی که در شایعات، بیشترین احتمال را به خودش اختصاص داده است ، گوشی هوشمند خمیده سامسونگ است که ظاهرا قرار است در اوایل سال بعدی به بازار معرفی شود و البته این مساله را نیز نباید فراموش کنیم که آقای کو به این مساله نیز اشاره کرده بود. اگر این مساله درست باشد، طی آن می توان این برداشت را انجام داد که این گوشی خمیده اولین دستگاه دارای اینترنت نسل پنجم خواهد بود و به دنبال آن، Galaxy S10 نیز این تکنولوژی را با خود خواهد داشت. دومین سناریوی مطرح شده نیز برای Galaxy Note 10 است که این مساله نیز می گوید که احتمال دوم قوت بیشتری خواهد گرفت و احتمالا Galaxy S10 این تکنولوژی را با خود به بازار نخواهد آورد.

یک مساله که می تواند تا حدودی ما را از گمراهی بیرون بیاورد و سرنخ هایی از آن بدست بیاوریم که طی آن بفهمیم کدام حالت ، می تواند رخ دهد این است که احتمالا تکنولوژی اینترنت نسل پنجم در در کره، در مارچ ۲۰۱۹ شروع به فعالیت خواهد کرد و به دنبال این مساله بنظر می رسد که احتمال اول، با قوت بیشتری مسیر خود را ادامه دهد و Galaxy S10 دومین یا چندمین دستگاه دارای تکنولوژی اینترنت نسل پنجم باشد.

برای دنیای علاقه مند به تکنولوژی کاملا واضح است که با گذر زمان، همه چیز راجع به Galaxy S10 و دستگاه خمیده مشخص خواهد شد و کم کم این شایعات ، رنگ و بوی واقع گرایانه تری به خود خواهند گرفت.

نظر شما راجع به اینترنت نسل پنجم چیست؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید