HTC اعلام کرد ۴ گوشی از این کمپانی بروزرسان اندروید Pie را دریافت خواهند کرد - تکفارس 
HTC اعلام کرد ۴ گوشی از این کمپانی بروزرسان اندروید Pie را دریافت خواهند کرد - تکفارس 

HTC اعلام کرد ۴ گوشی از این کمپانی بروزرسان اندروید Pie را دریافت خواهند کرد

علیرضا هاشمی
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - 10:00
HTC اعلام کرد ۴ گوشی از این کمپانی بروزرسان اندروید Pie را دریافت خواهند کرد - تکفارس 

شرکت HTC روز گذشته اعلام کرد که بزودی بروزرسان اندروید Pie را برای چهار مدل از محصولاتش ارسال می‌کند. اگر شما می‌خواهید بدانید که این چهار گوشی کدام مدل‌ها هستند، پس لطفا با تکفارس همراه باشید.

سرنوشت شرکت HTC به عنوان تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در هاله‌ای از ابهام وجود دارد و این شرکت نتوانسته شکوه گذشته خود را بازیابد. یک سال دیگر سپری شد و HTC گوشی پرچمدار جدیدش با نام +HTC U12 عرضه کرد و سعی کرده به ایراداتی که کاربران از پرچمدار سال قبل گرفته‌اند، توجه کند و ضعف‌های آن را در پرچمدار امسالش برطرف کند( ظرفیت باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر آن در کنار گواهینامه IP68 ‌برخی از این بهبودها بودند). هر چند این گوشی پس از معرفی پرچمدار سامسونگ، زیر سایه‌ی آن قرار گرفت. حتی اگر پرچمداران سامسونگ سال موفقی را در زمینه‌ی فروش نداشته باشند، باز هم تفاوتی برای شرکت‌های الجی و HTC ایجاد نمی‌کند و آن‌ها همچنان متحمل ضرر می‌شوند و تاکنون نتوانسته‌اند راهی را برای خلاص شدن از این وضعیت بیابند.

اما ما قرار نیست درباره شرایط شرکت HTC صحبت کنیم بلکه روز گذشته این شرکت توییتی را پست کرد که در آن گفته شده، چهار مدل از گوشی‌های این کمپانی قرار است به زودی بروزرسان اندروید Pie را دریافت کنند.

چهار گوشی‌ای که اندروید Pie برای آن‌ها منتشر خواهد شد:

  • +HTC U12
  • +HTC U11
  • HTC U11
  • HTC U11 life

شرکت HTC برای گوشی‌های پرچمدارش معمولا دو بروزرسان بزرگ منتشر می‌کند و این کاملاً عادی است اما با این اوصاف شرکت HTC دیگر وجه تمایزی با شرکت‌هایی ‌همانند هواوی، الجی و سامسونگ ندارد زیرا این کمپانی‌ها نیز دو نسخه از اندروید را برای پرچمدارانشان ارسال می‌کنند. زمانی که پرچمدارانی همچون HTC One m7 و HTC One m8 به بازار عرضه شدند، این شرکت توانست با ساپورت‌های نرم افزاری که برای این دو گوشی در نظر گرفته بود، بسیاری را شگفت زده کند اما اکنون سیاست‌های این شرکت تغییر کرده است.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با این موضوع چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشترام بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید