طعنه هوآوی به سامسونگ با وعده ارائه ارتقایی واقعی در پرچمداران خود - تکفارس 
طعنه هوآوی به سامسونگ با وعده ارائه ارتقایی واقعی در پرچمداران خود - تکفارس 

طعنه هوآوی به سامسونگ با وعده ارائه ارتقایی واقعی در پرچمداران خود

میر مهدی حامی
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - 15:30
طعنه هوآوی به سامسونگ با وعده ارائه ارتقایی واقعی در پرچمداران خود - تکفارس 

در حالی که سامسونگ از کمپین بازاریابی گلکسی نوت  ۹ برای تمسخر اپل استفاده می‌کند، رقبای اندرویدی این شرکت نیز از تاکتیک مشابه در مقابل خود شرکت کره‌ای استفاده می‌کنند. در واقع این‌ها فقط نبرد میان کلمات و دیدگاه‌ها است، اما بعضی از مصرف کنندگان واقعا تحت تاثیر این کلمات قرار می‌گیرند، و این همان چیزی است که این شرکت‌ها به دنبال آن هستند.

هوآوی جدیدترین شرکتی است که سامسونگ و گلکسی نوت ۹ را مورد هدف قرار داده است، این شرکت چینی ادعا می‌کند که هنگامی که بحث پرچمداران در میان باشد، آن‌ها یک ارتقاء واقعی را برای مشتریان خود به ارمغان آورده‌اند.

ما با رونمایی هوآوی P20 Pro یک قدم بزرگ برداشتیم و برای ما همه چیز در مورد ارائه ارتقایی واقعی است که تفاوت‌ها را ایجاد کند، مانند دوربینی ۴۰ مگاپیکسل با لنز سه گانه، زوم ۵X و …، بنابراین خودتان تصور کنید که در آینده چه ارائه خواهیم داد.

درست است که هیچ نامی از سامسونگ و گلکسی نوت ۹ در این توییت دیده نمی‌شود، اما زمان انتخابی هوآوی برای انتشار این پست خود گویای همه چیز است. احتمالا به زودی متوجه خواهیم شد که آیا Mate 20 Pro از چهار دوربین عقب استفاده خواهد کرد یا خیر، زیرا هیچ عکسی در این توییت ارائه نشده است.

به نظر شما هوآوی چه نوآوری جدیدی را در آینده ارائه خواهد کرد؟ نظرات و سوالات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.