بنچمارک های اولیه Galaxy Note 9 منتشر شد - تکفارس 
بنچمارک های اولیه Galaxy Note 9 منتشر شد - تکفارس 

بنچمارک های اولیه Galaxy Note 9 منتشر شد

وحید درگایی
۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - 18:00
بنچمارک های اولیه Galaxy Note 9 منتشر شد - تکفارس 

زمان زیادی نیاز نبود که بنچمارک های اولیه پرجمدار جدید سامسونگ انتشار پیدا کند که به وسیله آن ها بتوانیم بفهمیم این دستگاه تا چه حد توان رقابت با پرچمدار های رقیب را دارا است. ادامه خبر را در تکفارس دنبال کنید.

سایت معروف Tom’s Guide این کار را انجام داده و دستگاه را از دو تست متفاوت گذرانده است و نسخه ای که برای این کار از آن استفاده کرده، نسخه ۶ گیگابایت رم است که در کنار آن پردازنده Snapdragon 845 وجود دارد.

بدون پیش گفتار بیشتری به تست Geekbench 4 Multicore Score می پردازیم.

بنچمارک های اولیه Galaxy Note 9 منتشر شد - تکفارس 

همانطور که از آن این تست هم پیداست، قرار است در اینجا به فعالیت چند هسته ای دستگاه، عملکرد و هماهنگی پرداخته شود. نمره ای که گوشی هوشمند ۱۰۰۰ دلاری Galaxy Note 9 در این تست کسب کرده است عدد، ۸۸۷۶ است که این عدد در پایین دستگاه هزار دلاری دیگر یعنی iPhone X قرار می گیرد و در رتبه سوم نیز دستگاه بسیار ارزان تر OnePlus 6 قرار دارد. اگر بخواهیم عملکرد Note 9 را براساس پیشرفت، نسبت به نسل قبلی بسنجیم می بینیم که این دستگاه نسبت به Note 8 تقریبا ۳۵ درصد بهبود عملکرد داشته است که عددی بسیار خوب محسوب می شود. در این بین پرچمدار گوگل نیز توانسته عدد ۶۲۸۲ را بدست بیاورد.

در تست ۳D Mark SlingShot Extreme نیز رقابت به همین شکل بوده است. این تست دستگاه را زیر فشار کار گرافیکی برده و نهایت توان دستگاه را به چالش می کشاند. با اینکه در این تست نیز، Note 9 عدد قابل احترامی را کسب کرده ولی با این حساب هم، iPhone X دستگاه برتری از Note 9 بوده و حتی OnePlus 6 نیز توانسته خودش را بالا کشیده و جایگاه دوم را از نوت ۹ بگیرد. البته باید به این نکته هم توجه کنیم که نسخه استفاده شده برای Oneplus 6 در این تست، نسخه ۸ گیگابایت رمی بوده است و شاید این تفاوت بسیار کم در بنچمارک این دستگاه با Note 9 به همین خاطر به وجود آمده باشد. بنظر می رسد که Note 9 از نظر فعالیت های گرافیکی بسیار مشابه با Galaxy S9 Plus عمل کرده باشد که تقریبا نتیجه مشابهی را در این تست بدست آورده است.

بنچمارک های اولیه Galaxy Note 9 منتشر شد - تکفارس 

البته امتیاز مثبت روانی ای که در این تست برای iPhone X وجود دارد این است که سه دستگاه دیگر در سال ۲۰۱۸ و یا همین امسال معرفی و روانه بازار شده اند و دستگاه  آیفون در سال ۲۰۱۷٫ مدل جدیدی که باید رقابت این سه دستگاه را با آن بسنجیم چند ماه دیگر روانه بازار خواهد شد.

البته که این تست ها و این فعالیت های سنگین که دستگاه موظف به انجام آن ها در طول تست می شود نشان دهنده عملکرد دستگاه در دراز مدت نیستند ولی مشخص می سازند که تا چه حد قدرت در این تکنولوژی ها نهفته است.

نظر شما راجع به بنچمارک های Galaxy Note 9 چه بود؟ نظر خودتان را با تکفارس در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید