ورود هوآوی آنر پلی به بازارهای آسیایی - تکفارس 
ورود هوآوی آنر پلی به بازارهای آسیایی - تکفارس 

ورود هوآوی آنر پلی به بازارهای آسیایی

سید محمد معلمی
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - 22:00
ورود هوآوی آنر پلی به بازارهای آسیایی - تکفارس 

آنر پلی، گوشی گیمینگ و محصول جدید هوآوی، از روز پنج‌شنبه وارد بازار چهار کشور آسیایی خواهد شد.

این برای اولین بار است که آنر پلی پس از معرفی در ماه ژوئن و کشور چین، خارج از این کشور یک میلیارد نفری به فروش می‌رسد. این گوشی که بسیاری از افراد آن را گیمینگ می‌دانند، در اواخر ماه جاری میلادی نیز در همایش IFA برلین آلمان معرفی خواهد شد.

وجود ویژگی به نام GPU Turbo، باعث شده است تا آنر پلی ۶۰ درصد بهره‌وری ارائه کند. این در حالی است که تنها ۳۰ درصد از قدرت تراشه Kirin 970 را استفاده می‌نماید. همچنین، قابلیتی به نام شوک هوشمند (smart shock) که از نوع چهار بعدی می‌باشد نیز سبب خواهد شد تا هنگام شلیک گلوله در حین بازی، نوعی لرزش واقعی احساس شود.

نماینده آنر می‌گوید: مدل پلی تمرکز خود را روی بازار گوشی‌های گیمینگ قرار خواهد داد. برای مثال، در مالزی ۵ میلیون گیمر آن هم از نوع موبایلی وجود دارد. همچنین، ما انتظار داریم که درآمدمان از بازار گیم و بازی فیلیپین در سال ۲۰۲۱، به ۱۷۵ میلیون دلار برسد.

علاوه بر مشخصات فنی مربوط به یک گوشی گیمینگ، آنر پی دارای دوربین اصلی دوگانه با لنزهای ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی و یک صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی می‌باشد.

آنر پلی ژدر تاریخ ۸ آگوست و ابتدا در هند و سنگاپور، به ترتیب با قیمت ۲۹۰ و ۳۱۵ دلار به فروش خواهد رسید. سپس در تاریخ ۱۰ آگوست، این گوشی گیمینگ با قیمت ۳۰۵ دلار وارد مالزی می‌شود و در نهایت، با قیمت ۳۰۰ دلار از تاریخ ۱۳ آگوست به فیلیپین می‌رسد. به علاوه، امکان خرید آنلاین این گوشی گیمینگ نیز وجود دارد. لازم به ذکر است که هنوز خبری در مورد فروش محصول جدید آنر در آمریکا منتشر نشده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.