شارژر بیسیم که استند آیفون نیز می‌شود - تکفارس 
شارژر بیسیم که استند آیفون نیز می‌شود - تکفارس 

شارژر بیسیم که استند آیفون نیز می‌شود

سید محمد معلمی
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - 21:00
شارژر بیسیم که استند آیفون نیز می‌شود - تکفارس 

محصول جدید شرکت Logitech که نوعی شارژر بیسیم می‌باشد و همزمان می‌توان از آن به عنوان استند آیفون نیز استفاده کرد، از ماه آگوست در فروشگاه‌ها موجود خواهد بود.

Logitech، در پست وبلاگی که روز گذشته منتشر کرد، نوشت: این شارژر ۷۰ دلاری که ما با همکاری اپل ساخته‌ایم، سبب خواهد شد تا گوشی، چه در حالت ایستاده و چه در حالت پرتره ثابت بماند.

میشائل هرمان، نایب رئیس Logitech می‌گوید: بر خلاف شارژرهای صاف و سنتی، با استفاده از محصول جدید ما نیازی نخواهد بود که گوشی خود را تنظیم نمایید. فقط کافی است آیفون را روی آن بگذارید و بروید. استفاده از این وسیله بسیار لذت‌بخش است به خصوص برای دارندگان آیفون ایکس که می‌توانند با یک نگاه به گوشی، قفل دستگاه خود را باز کنند.

این شارژر گوشی را ثابت نگه می‌دارد و با توجه به ضخامت ۳ میلی‌متری و سیستم جلوگیری کننده از گرمای بیش از حد، دمای گوشی روی آن متعادل خواهد شد.

شارژر به گونه‌ای طراحی شده که آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و آیفون ایکس را می‌توان روی آن قرار داد. سیستم موجود در محصول Logitech، قدرتی برابر با ۷٫۵ وات خواهد داشت. به علاوه، این دستگاه با گوشی‌هایی که در آن Qi فعال می‌باشد نیز سازگاری دارد زیرا با قدرت ۵ وات هم می‌تواند گوشی را شارژ کند.

لازم به ذکر است که اپل به دنبال این است تا پد شارژر خود به نام AirPower را نیز همراه با سه آیفون جدید در ماه سپتامبر معرفی کند.

به نظر می‌رسد در ماه‌های باقی‌مانده سال جاری میلادی، تکنولوژی شارژ بیسیم پیشرفت زیادی کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید