طبق آمار فروش HTC کم و کمتر می شود - تکفارس 
طبق آمار فروش HTC کم و کمتر می شود - تکفارس 

طبق آمار فروش HTC کم و کمتر می شود

وحید درگایی
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - 20:00
طبق آمار فروش HTC کم و کمتر می شود - تکفارس 

نیاز نیست در زمان سفر کنیم که به یادمان بیاید زمانی بود که HTC سهم ۱۰ درصدی خود را از بازار برداشته بود ولی حالا کشتی HTC روز به روز پرآب تر و به غرق شدن نزدیک تر می شود. ادامه خبر را در تکفارس دنبال کنید.

این روز ها به حدی سهم HTC از بازار کاهش یافته است که معمولا آن را حتی در نمودار ها هم لحاظ نمی کنند و ساده از کنار آن می گذرند. این اتفاق یک ضربه واقعی به غرور و شخصیت شرکت HTC است و آمار جدیدتر نشان می دهد که فقط سرعت سقوط HTC افزایش یافته و این شرکت با روند منفی تری رو به نابودی است.

آمار این شرکت نشان می دهد که فروش در کمپانی HTC این ماه حدود ۳۷٫۲۳ درصد کاهش یافته که به نسبت جولای سال ۲۰۱۷ این رقم نزولی، تا ۷۷٫۴۱ درصد افزایش می یابد. برای اینکه بتوانید درک کنید چقدر اوضاع برای HTC بد شده است، آخرین باری که HTC فروشش تا این حد ضعف پیدا کرده بود در آگوست سال ۲۰۰۳ بود و حالا در سال ۲۰۱۸، تا حالا این شرکت فروشی ۵۴۴ میلیون دلاری را تجربه کرده که نسبت به سال قبل و همین بازه چیزی حدود ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

فروش کمپانی HTC برای سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸ چیزی حدود ۲۲۲ میلیون دلار بوده است که ضرر ۶۸ میلیون دلاری را برای این شرکت ثبت می کند. یکی از کارهای مثبتی که شرکت HTC برای بهبود شرایط خودش انجام داد فروش بخش طراحی کمپانی خودش به گوگل بود که بابت آن ۱٫۱ میلیارد دلار دریافت کرد و به دنبال آن توانست مقداری شرایط خودش را بهبود ببخشد.

این کمپانی هنوز در حال طراحی و معرفی پرچمدار است که آخرین آن U12 Plus بوده است ولی ظاهرا هیچکدام از آن ها توانایی این مساله را نداشته که تاثیر بسزایی در این بازار رقابتی ایجاد کند. یکی از دستگاه هایی که توانست مقداری فروش مثبت را برای HTC به ارمغان بیاورد، دستگاه واقعیت مجازی این کمپانی بود که توانست چیزی حدود ۱۲ درصد سهم بازار را ازآن خود کند و مقداری سود به خزانه HTC روانه سازد.

اگر قرار باشد که HTC همین روند خود را دنبال کند، بنظر می رسد که دنیای تکنولوژی بزودی پایان کمپانی HTC را خواهد دید.

نظر شما راجع به HTC چیست؟ نظر خود را با درمیان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید