گوشی Asus ROG در یک وبسایت فنلاندی با قیمت بیش از ۹۰۰ دلار رویت شد - تکفارس 
گوشی Asus ROG در یک وبسایت فنلاندی با قیمت بیش از ۹۰۰ دلار رویت شد - تکفارس 

گوشی Asus ROG در یک وبسایت فنلاندی با قیمت بیش از ۹۰۰ دلار رویت شد

علیرضا هاشمی
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - 21:30
گوشی Asus ROG در یک وبسایت فنلاندی با قیمت بیش از ۹۰۰ دلار رویت شد - تکفارس 

یک کاربر وبسایت اجتماعی Reddit به تازگی متوجه شده که یک فروشگاه آنلاین فنلاندی به نام  Telia در حال پیش فروش گوشی ایسوز ROG است. این گوشی گیمینگ محور در اوایل سال جاری معرفی شد اما این برای نخستین بار است که قیمت آن از یک منبع معتبر منتشر می‌شود. برای جزئیات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

به عبارتی دیگر قیمت ۹۹۹ یورویی این گوشی معادل ۱۱۵۰ دلار است اما باید این نکته را در نظر داشت که این قیمت شامل ۲۴ درصد مالیات بر ارزش افزوده‌ای است که توسط دولت فنلاند اخذ می‌شود. اگر هزینه‌ی این مالیات را کسر کنیم، قیمت اصلی این گوشی در حدود ۹۳۰ دلار خواهد بود. کسانی که این گوشی را به صورت پیش فروش سفارش می‌دهند، همراه آن یک هدست ROG Delta از نوع USB Type-C به ارزش ۱۹۰ دلار دریافت خواهند کرد. بر روی این هدست، نشان معروف Republic of Gamers logo حک شده است و هم شکل با لوگویی است که در قاب پشتی گوشی قرار گرفته و می‌توان آن دو دیوایس را با یکدیگر ست کرد. این هدست تنها جنبه‌‌ ظاهری ندارد و در واقع کاربردی نیز است، شما می‌توانید از طریق پورت USB Type-C این هدست را به خنک‌ کننده Aero Active متصل کنید تا کابل‌های آن هنگام بازی کردن، مزاحم شما نشوند. البته ایسوز جک ۳٫۵ میلیمتری صوتی را در خنک کننده‌ Aero Active قرار داده است اما به نظر کاربرد چندانی ندارد زیرا این پورت در خود گوشی نیز حضور دارد.

خنک کننده Aero Active به عنوان یکی از لوازم جانبی همراه با خود گوشی در درون جعبه قرار گرفته است. به لطف فن کوچک آن، شما می‌توانید با متصل کردن گوشی به خنک‌ کننده، از بالا رفتن بیش از حد حرارت آن جلوگیری کنید. با توجه به اطلاعات دریافت شده، مشتریان می‌توانند گوشی خود را در روز ۱۷ سپتامبر تحویل بگیرند. البته همچنان مشخص نیست که پیش فروش گوشی ROG در کشور‌های دیگر چگونه خواهد بود و سایر فروشگاه‌های آنلاین چه هدایایی همراه با آن ارائه می‌دهند.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با گوشی ROG ایسوز چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید