Fortnite ممکن است ماه ها در انحصار سامسونگ بماند - تکفارس 
Fortnite ممکن است ماه ها در انحصار سامسونگ بماند - تکفارس 

Fortnite ممکن است ماه ها در انحصار سامسونگ بماند

وحید درگایی
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - 22:30
Fortnite ممکن است ماه ها در انحصار سامسونگ بماند - تکفارس 

درحال حاضر Fortnite یکی از بزرگترین بازی های آنلاین و Battle Royale جهان است و انتشار این بازی روی اندروید می تواند به روند آن کمک شایانی کند ولی همیشه همه چیز آن قدر ساده نیست. ادامه خبر را در تکفارس دنبال کنید.

مدیر عامل Epic Games تایید کرد که بازی به صورت انحصاری برای Note 9 منتشر خواهد شد ولی قرارداد منعقد شده بین Epic Games و Samsung به همین جا ختم نمی شود.

بعد از ماه اول، ظاهرا قرار است بازی در اپ استور Galaxy به مدت ۲ الی ۳ ماه قرار بگیرد و به این معناست که بعد از انحصار نوت ۹، باید منتظر انحصار کلیه دستگاه های هوشمند گلکسی نیز باشیم. بعد از این که انحصار بازی در سامسونگ به پایان رسید بازهم نباید منتظر این بازی رو پلی استور گوگل باشیم و اگر می خواهیم به آن دسترسی پیدا کنیم باید به سایت Epic Games رفته و این بازی را به صورت مستقیم از خود سایت دانلود کنیم. دنباله خبر می گوید که احتمالا خرید های درون بازی نیز تا چند ماه فقط با دستگاه های هوشمند سامسونگ امکان پذیر خواهد بود.

ریشه بعضی از این مشکلات از آن جا بود که Epic Games درخواست همکاری به گوگل را، بخاطر سهم ۳۰ درصدی گوگل رد کرد و تصمیم گرفت که این بازی را به صورت مستقیم در سایت خود برای دانلود قرار دهد. احتمالا سامسونگ با قرارداد انحصاری بودن و نگرفتن بخشی از فروش بازی توانسته Epic Games را راضی به همکاری با خودش کند که می توان گفت این معامله برای هر دو سمت ماجرا رضایت بخش بوده است.

فورتنایت در حال حاضر رتبه دوم را در توییچ دارد و بعد از بازی League of Legends قرار گرفته است. این بازی از نظر داشتن بیننده تقریبا سهم دوبرابری را نسب به رقیب خودش یعنی پاب جی دارد و بنظر می رسد بجز کاربران Note 9 و بعد از یک ماه کاربران دستگاه های گلکسی، بقیه دارندگان دستگاه های هوشمند اندرویدی باید منتظر این بازی جذاب بمانند.

نظر شما کاربران تکفارس راحغ به این موضوع چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.