اپل قصد دارد تئاتری در لس آنجلس را به بزرگترین فروشگاه خود تبدیل کند - تکفارس 
اپل قصد دارد تئاتری در لس آنجلس را به بزرگترین فروشگاه خود تبدیل کند - تکفارس 

اپل قصد دارد تئاتری در لس آنجلس را به بزرگترین فروشگاه خود تبدیل کند

میر مهدی حامی
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - 09:00
اپل قصد دارد تئاتری در لس آنجلس را به بزرگترین فروشگاه خود تبدیل کند - تکفارس 

تئاتر برج در منطقه برادوی لس آنجلس، نه تنها یکی از اولین ساختمان‌های شهر بود که تهویه مطبوع را ارائه می‌داد، بلکه در سال ۱۹۲۷، خواننده سبک جاز، آل جولسون نیز اولین قطعه خود را در آن اجرا کرد. این بنا که به عنوان یک نسخه از سالن اپرای پاریس ساخته شده است، قرار است توسط اپل به یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های این شرکت تبدیل شود. اگرچه اپل هزینه این پروژه را فاش نکرده است، اما این شرکت قصد ندارد تا فقط آخرین محصولات خود را در آن ارائه کند. برای جزئیات بیشتر در ادامه همراه تکفارس باشید.

به عنوان مثال، اپل در نظر دارد تا کارگاه‌ها و رویدادهای خود را در این محل برگزار کند. کاربران آیفون اپل می‌توانند در کلاس‌هایی برای استفاده درست از تلفن‌های خود در عکاسی شرکت کرده و سپس در یک تور پیاده روی در اطراف منطقه دانش‌های تازه بدست آمده خود را امتحان کنند. بازیگران مشهور، مدیران و افراد دیگر می‌تواند برای سخنرانی در این مکان حاظر شوند که در نهایت می‌تواند منجر به انتشار چنین کارهایی به اپل استورهای دیگر نیز شود.

طرح‌های اصلی این تئاتر در اختیار اپل قرار دارد و این شرکت قصد دارد تا از آنها برای کمک به بازگرداندن برخی از قسمت‌های ساختمان به حالت اولیه خود استفاده کند. اما بیشتر از کمک به توسعه یک منطقه در حال رشد در شهر، اپل با این اقدام خود در لس آنجلس، در حال رساندن مفهومی بزرگ‌تر است. برخی از تحلیلگران وال استریت معتقدند که اپل از این نوسازی استفاده می‌کند تا با صدای بلند فریاد بزند که در ارائه محتوای سرگرمی و خدمات به کاربران خود فعال‌تر عمل خواهد کرد. اپل قصد دارد درآمد خود را از درآمد ۳۰ میلیارد دلاری که در سال گذشته بدست آورده به ۵۰ میلیارد دلار تا سال ۲۰۲۰ برساند و احتمالا به دنبال افزودن سرویس استریم جدیدی به لیست خدمات خود خواهد بود.

سرپرست تحقیقات فناوری GBH Insights می‌گوید: اپل درحال آماده سازی برای رقابت با هالیود است و به نظر این فروشگاه بخشی از برنامه آن‌هاست تا اعلام کنند که به دنبال گسترش ارائه خدمات و محتوا به کاربران خود هستند.

شما می‌توانید تصورات احتمالی اپل برای اپل استور جدید لس آنجلس را در تصویر ابتدای این مقاله و تصویر زیر مشاهده کنید.

اپل قصد دارد تئاتری در لس آنجلس را به بزرگترین فروشگاه خود تبدیل کند - تکفارس 

نظر شما در مورد این اقدام اپل چیست؟ نظرات و سوالات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید