۱۵۰ دلار کوپن خرید درون بازی Fortnite ،برای کسانی که Galaxy Note 9 را پیش خرید می کنند - تکفارس 
۱۵۰ دلار کوپن خرید درون بازی Fortnite ،برای کسانی که Galaxy Note 9 را پیش خرید می کنند - تکفارس 

۱۵۰ دلار کوپن خرید درون بازی Fortnite ،برای کسانی که Galaxy Note 9 را پیش خرید می کنند

وحید درگایی
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - 15:02
۱۵۰ دلار کوپن خرید درون بازی Fortnite ،برای کسانی که Galaxy Note 9 را پیش خرید می کنند - تکفارس 

سامسونگ برنامه های ویژه برای پرچمدار جدید خودش دارد  می خواهد هرطوری شده، شکست پرچمدار قبلی را جبران کند و به همان سوددهی مدنظرش در سال گذشته برگردد. ادامه خبر را در تکفارس دنبال کنید.

ظاهرا سامسونگ برنامه دارد اسمارتفون جدید خود را برای طیف بزرگی از خریداران ارائه کند و هم از نظر کاری و هم گیمینگ قصد دارد این دستگاه را تبلیغ  و کارایی آن را تقویت کند.

در این جهت دیدیم که ارتباط قدرتمندی بین دو کمپانی سامسونگ و Epic Games، سازنده بازی فورتنایت، شکل گرفته است. بنظر می رسد که حداقل برای چند ماه اولیه اکران بازی روی اندروید، این بازی را فقط می توانیم بر روی پرچمدار جدید سامسونگ یعنی Galaxy Note 9 انجام دهیم. بعد از آن، اپیک گیمز قصد دارد بازی را از طریق وب سایت خود برای کاربران اندروید منتشر سازد که مبلغ ۳۰ درصدی را که گوگل پلی برای قرار دادن بازی روی اپلیکیشن خود از اپیک گیمز تقاضا می کرد را به گوگل پرداخت نکند. که به نظر می رسد کاربران اندروید باید خود را آماده این مساله سازند که دستگاه شان قرار است بازی را از یک منبع بجز گوگل پلی نصب کند که این قضیه می تواند مشکلات امنیتی زیادی را با خود بدنبال داشته باشد.

در کنار بسیاری از مزایایی که سامسونگ برای پیش خرید Note 9 کنار گذاشته است، یکی از آن ها برای بازی بازان است و آن نیز، ۱۵۰۰ عدد پول بازی است که قیمتی کمتر از ۱۵۰ دلار ندارد. این اطلاعات از طریق دولوپر ها به بیرون درز پیدا کرده و موثق بودنشان احتمال بالایی دارد. حالا در کنار این مساله اگر هدایای دیگر سامسونگ برای پرچمدارش را نیز درنظر بگیریم می بینیم که آن قدر هم نسبت به این هدیه بی ارزش نیستند و به طور کلی Note 9 دستگاه به صرفه ای بنظر می رسد.

نظر شما کاربران تک‌فارس در رابطه با این موضوع چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید