به‌روز‌رسان جدید Google Map رستوران‌های بیشتری را پیشنهاد می‌دهد - تکفارس 
به‌روز‌رسان جدید Google Map رستوران‌های بیشتری را پیشنهاد می‌دهد - تکفارس 

به‌روز‌رسان جدید Google Map رستوران‌های بیشتری را پیشنهاد می‌دهد

آرین مرادی
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - 15:27
به‌روز‌رسان جدید Google Map رستوران‌های بیشتری را پیشنهاد می‌دهد - تکفارس 

گوگل نسخه‌ی جدیدی از برنامه‌ی محبوب و پرطرفدار Google Maps را در اوایل ماه می(May) معرفی کرد. بعد از عرضه‌ی آن برای اندروید، اکنون برای ios نیز عرضه می‌شود. با تک‌فارس همراه باشید.

تغییرات ایجاد شده در نسخه‌ی جدید باعث می‌شود که این نسخه از گوگل مپ بسیار کارآمد‌تر از نسخه‌ی قبلی خود ظاهر شود. ظاهر کلی برنامه شبیه به نسخه‌ی پیشین است ولی در پایین صفحه، شما دو گزینه‌ی جدید پیدا می‌کنید: Explore و For You . همان‌طور که از نام Explore پیدا است، این گزینه به شما رستوران و یا کافه‌های پیشنهادی را که به شما نزدیک هستند، معرفی می‌کند. همچنین با این به‌روز‌رسان جدید لیست‌هایی مانند Outdoor dining نیز به این برنامه اضافه شده است.

همچنین شما این قابلیت را دارید که نتایج به‌دست آمده از جستجو را فیلتر کنید، یعنی کاری کنید که برنامه فقط به شما رستوران‌ها را در منطقه شما نشان بدهد. برنامه اسامی مکان‌هایی که شما به آن ها می‌روید را نیز در لیستی ذخیره می‌کند تا اگر دوباره خواستید به آنجا بروید لازم به جستجوی دوباره نباشد. قسمت For You نیز کار مشابهی انجام می‌دهد با این تفاوت که در منطقه‌ی مورد نظر، رستوران‌ها و کوچه هایی که جدیدا باز شده‌اند را نیز به شما خبر می‌دهد. این گزینه فعلا کمی ابتدایی به نظر می‌رسد ولی گوگل وعده داده‌است که آن را کاملا پشتیبانی کند.

قابلیت دیگر و جالب‌تر از دو قابلیت قبلی، بررسی گوگل است. این قابلیت بر اساس رستوران‌هایی که شما تا به حال رفته‌اید می‌سنجد که چقدر امکان دارد شما از رستورانی که انتخاب کرده‌اید لذت ببرید. این قابلیت به اسم Your Match در گوگل مپ وجود دارد. همچنین شما در قسمت Setting گزینه‌ی Food & drink preferences را می‌توانید انتخاب کنید تا به گوگل مپ بگویید که چه نوع غذا و یا نوشیدنی را می‌پسندید تا گوگل مپ برای شما رستورانی را پیدا کند که غذای مورد نظر را داشته‌باشد.

نظر شما کاربران تک‌فارس در رابطه با این موضوع چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.