مشخصات گوشی Mate 20 Lite در TENAA رویت شد - تکفارس 
مشخصات گوشی Mate 20 Lite در TENAA رویت شد - تکفارس 

مشخصات گوشی Mate 20 Lite در TENAA رویت شد

علیرضا هاشمی
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - 08:00
مشخصات گوشی Mate 20 Lite در TENAA رویت شد - تکفارس 

شرکت هواوی در حال آماده‌ سازی خط‌های تولید خود برای عرضه‌ی گوشی پرچمدار Mate 20 در پاییز است. هر روز اخبار بیشتری در مورد گوشی دیگر این سری یعنی Mate 20 lite منتشر می‌شود، دیروز تصاویری از این گوشی در فضای اینترنت پخش شد و امروز مشخصاتی بیشتری از آن توسط TENNA فاش شد که حاکی از یک صفحه نمایش بزرگ نامعمول، باتری غول پیکر و جدیدترین چیپست این کمپانی یعنی پردازنده‌ی Kirin 710 دارد. برای جزئیات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

در لیست منتشر شده، نام پردازنده‌ی گوشی Mate 20 lite قرار نگرفته اما با توجه به هشت هسته‌ای بودن آن و سرعت ۲٫۲ گیگاهرتزی، می‌توان حدس زد که آن همان پردازنده‌ی ۷۱۰ kirin است که پیش‌تر در گوشی nova 3i حضور داشته است.

صفحه‌ی نمایشگر آن دارای روزولوشن ۱۰۸۰* ۲۳۴۰ پیکسل به همراه نسبت ابعاد تصویر ۱۹٫۵:۹ است. و با توجه به تحلیل‌ها قرار است شاهد Notch در بالای صفحه نمایش آن باشیم و این اصلا جای تعجب ندارد زیرا امسال هواوی بیشتر گوشی خود را همراه با Notch عرضه کرده است. سیستم عامل پیشفرض این گوشی اندروید Oreo 8.1 خواهد بود که به رابط کاربری اختصاصی EMUI 8.2 مزین می‌شود.

مشخصات گوشی Mate 20 Lite در TENAA رویت شد - تکفارس 

علاوه بر این به ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم برای اجرای برنامه‌ها و ۶۴ گیگابایت برای ذخیره‌ سازی در آن قرار گرفته است. در حالی که در پشت به دوربین‌های دوگانه با وضوح ۲۰ و ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است. این کار برای دوربین سلفی نیز تکرار شده با این تفاوت که وضوح دوربین‌های آن ۲۴ و ۲ مگاپیسکل خواهند بود. دوربین دوم در این گوشی به عنوان سنسور تشخیص عمق عمل می‌کند. باتری گوشی ظرفیتی نزدیک به ۳۶۵۰ میلی آمپر خواهد داشت اما تجربه ثابت کرده که در این خصوص خبرگزاری چینی معمولا اشتباه می‌کند و نمی‌توان به ظرفیت اشاره شده، اطمینان کامل داشت.

سایز ذکر شده برای Mate 20 lite در حدود ۷٫۶ * ۷۵٫۳ * ۱۵۸٫۳ است و وزنی معادل ۱۷۲ گرم خواهد داشت. تصویر منتشر شده رنگ مشکی این گوشی را نشان می‌دهند، اما می‌توان امیدوار بود که این گوشی همانند P20 lite در رنگ‌های پرطرفداری همچون آبی شفقی یا صورتی Sakura عرضه شود.

نظر شما کاربارن تکفارس در رابطه با گوشی Mate 20 lite چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید