ZTE Axon 9 Pro ممکن است در IFA امسال رونمایی شود - تکفارس 
ZTE Axon 9 Pro ممکن است در IFA امسال رونمایی شود - تکفارس 

ZTE Axon 9 Pro ممکن است در IFA امسال رونمایی شود

وحید درگایی
۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - 19:27
ZTE Axon 9 Pro ممکن است در IFA امسال رونمایی شود - تکفارس 

خیلی پیشتر ازینکه مشکلات مرکز ZTE در آمریکا، شروع شود ، این کمپانی تصمیم گرفت که یک اقدام با ریسک بالا را انجام دهد. ادامه خبر را در تکفارس دنبال کنید.

این کمپانی تصمیم گرفت خط تولید پرچمداران Axon را متوقف و نسخه ۹ آن را رونمایی نکند و به جای آن به تولید دستگاهی با صفحه نمایش خمیده بپردازد که نام آن Axon M بود. البته که این قمار جواب نداد و اسمارتفون دوگانه ZTE  که دو صفحه نمایش در آن به کار برده شده بود نتوانست با جمعیتی که با آن به کار پرداختند، ارتباط برقرار کند و از منتقدین نیز ، نقد های بسیار بدی دریافت کرد.

به همین منظور، ما نیز انتظار داشتیم که اگر قرار است دستگاه پرچمدار دیگری معرفی شود ، ادامه دهنده راه Axon M باشد ولی واقعیت این است که ممکن است، سیاست های کمپانی به شکلی تغییر کرده باشد که ریسک پذیری کاهش و بیشتر به سوی افزایش سود رفته باشد.

حالا به تازگی اطلاعات موثقی در دنیای تکنولوژی گسترش پیدا کرده که خبر ازین می دهد Axon 9 و Axon 9 Pro هنوز گزینه های روی میز ZTE برای فرار ازین بحران کنونی هستند و احتمالا این کمپانی با این دو دستگاه به رقابت برخواهد گشت. چند ماه پیش نام این دو گوشی توسط ZTE ثبت شده و حالا خبر می رسد که ظاهرا این شرکت برنامه اش را مشخص و می خواهد این دو دستگاه را برای معرفی آماده کند.

ZTE Axon 9 Pro ممکن است در IFA امسال رونمایی شود - تکفارس 

در اخباری که به تازگی منتشر شده نام دو دستگاه در کد های HTML یک سایت مرتبط به ZTE به بیرون درز پیدا کرده اند و همانطور که می بینید کلمه G در نام یکی از Axon ها به کار برده شده است که احتمالا اشاره به نسخه Global این دستگاه دارد و کمپانی برنامه دارد دو نسخه جداگانه برای بازار چین و جهانی آماده کند. دلیل اینکه این خبر تا این حد قابل اطمینان است، درز شایعاتی هنگام رونمایی Axon 7 بود که دقیقا به همین شکل به بیرون راه پیدا کردند و  این دستگاه پیش از معرفی با نام A2017 شناخته شد و حالا نیز ما در حال مشاهده A2018  هستیم و می بینیم که این اتفاق در خانواده Axon کاملا ارثی است و از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود.

از آن جایی که این رویداد ها در دنیای تکنولوژی، اتفاقی نیستند، ما نیز مانند شما این اعتقاد را داریم که احتمالا این دستگاه ، امسال در نمایشگاه برلین، جایی برای خود دست و پا خواهد کرد و خود را به نمایش خواهد گذاشت و متاسفانه ما نیز مانند شما هنوز نمی توانیم هیچ حدسی راجع به مشخصات درونی این اسمارتفون بزنیم.

نظر شما کاربران تک‌فارس در رابطه با این موضوع چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید