Galaxy Note 4 قرار است یک آپدیت برای بهبود باتری دریافت کند - تکفارس 
Galaxy Note 4 قرار است یک آپدیت برای بهبود باتری دریافت کند - تکفارس 

Galaxy Note 4 قرار است یک آپدیت برای بهبود باتری دریافت کند

وحید درگایی
۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - 20:03
Galaxy Note 4 قرار است یک آپدیت برای بهبود باتری دریافت کند - تکفارس 

تقریبا چهار سال از عمر Galaxy Note 4 می گذرد ولی هنوز کمپانی سامسونگ آن را به دست فراموشی نسپرده است که این خبر یسیار خوبی برای علاقه مندان است چرا که به این معناست آپدیت ها هم فراموش نشده اند. ادامه خبر را در تکفارس بخوانید.

آپدیت ارسال شده برای این دستگاه کم حجم است و بعد از ۴ سال نباید انتظار داشته باشید آپدیت کامل یک سیستم عامل را دریافت کنید ولی این نیز در نوع خود یک پشتیبانی و حمایت بسیار دلگرم کننده برای دارندگان Note 4 محسوب می شود.

آپدیتی که ارسال شده ابتدا در هلند مشاهده شده است و حجم آن ۲۲۴ مگابایت است، ابتدا این احتمال وجود داشت که این آپدیت برای بهبود وضعیت امنیتی گوشی ارسال شده باشد ولی کاربرانی که این آپدیت را انجام داده اند می گویند که آخرین وضعیت از آپدیت امنیتی به فوریه سال ۲۰۱۸ برمی گردد.

در واقع این آپدیت قرار است مدیریت بهتری را روی باتری دستگاه حاکم سازد که در کنار آن لازم است عملکرد و پایداری سیستم عامل نیز به طور کلی بهینه شود. هنوز جزییات دیگری در اختیار کاربران و دنیای تکنولوژی قرار نگرفته است و از آن جایی که ابتدا در اروپا منتشر شده انتظار می رود در همان جا رشد خود را ادامه داده و به همه ی کشور ها برسد.

نظر شما کاربران تک‌فارس در رابطه با این موضوع چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.