محصول جدید اوپو با اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش - تکفارس 
محصول جدید اوپو با اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش - تکفارس 

محصول جدید اوپو با اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش

سید محمد معلمی
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - 20:30
محصول جدید اوپو با اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش - تکفارس 

تا به امروز، با توجه به تصاویری که از گوشی اوپو آر ۱۷ در اختیار داشتیم، نمی‌توانستیم تشخیص دهیم که اسکنر اثر انگشت آن کجاست. بنابراین برخی به این نتیجه رسیدند که اگر این سنسور در پشت گوشی یا زیر صفحه نمایش قرار ندارد، قطعاً به زیر صفحه نمایش منتقل شده است و حالا این ادعاها با انتشار رندرهای جدید از این گوشی تأیید شده‌اند.

البته اعتبار این شایعه نیز چنان زیاد نیست زیرا بر اساس تصاویری که توسط TENAA منتشر شده بودند، مشخص بود که اوپو آر ۱۷ ماژول دوربین اصلی دوگانه خواهد داشت و حرفی از اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش نبوده است به همین دلیل منطقی‌تر آن است که سخنان TENAA را باور کنیم هرچند برخی معتقدند که این سازمان اعطا کننده تأییدیه گوشی، در این زمینه اشتباه کرده است.

با توجه به تصویر رسمی از اوپو اف ۹ پرو که در آن ماژول دوربین عقب به صورت افقی و یک ناچ کوچک دیده می‌شد، این احتمال وجود دارد که شایعات مربوط به این گوشی با مدل آر ۱۷ اشتباه شده‌اند زیرا این دو دستگاه از نظر ظاهر شباهت زیادی به هم دارند.

اگر این‌گونه باشد، پس اوپو آر ۱۷ ماژول دوربین عقب دوگانه عمودی خواهد داشت؛ یعنی همان چیزی که در وان‌پلاس ۶ دیدیم زیرا هر دو کمپانی طراحی‌های یکسانی را برای بسیاری از دستگاه‌های خود به کار می‌برند. البته در نمونه‌های قبلی اوپو آر ۱۵ ماژول دوربین اصلی افقی و وان‌پلاس ۶ ماژول دوربین عقب عمودی داشتند و از این نظر با یکدیگر متفاوت بودند.

این احتمال وجود دارد که اوپو در مدل آر ۱۷ نیز همانند اف ۹ از طراحی معمولی استفاده کند و در آن دوربین اصلی عمودی قرار دهد ولی همانطور که در ابتدای این پاراگراف گفتیم، اینها همه احتمالات هستند و هنوز تأیید نشده‌اند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید