رویداد جدید Nvidia در ۲۰ آگوست برگزار می‌شود - تکفارس 
رویداد جدید Nvidia در ۲۰ آگوست برگزار می‌شود - تکفارس 

رویداد جدید Nvidia در ۲۰ آگوست برگزار می‌شود

علیرضا هاشمی
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - 08:00
رویداد جدید Nvidia در ۲۰ آگوست برگزار می‌شود - تکفارس 

انویدیا در قبال آینده‌ی PC Gaming بعد از نسل Pascal، سعی کرده کارش را در سکوت انجام دهد و عاشقان دنیای گیمینگ را در حدس و گمان فرو برد. اما اخیرا بازار شایعات گرم گرفته و اخبار مختلفی از نسل بعدی کارت‌های گرافیکی انویدیا به گوش می‌رسد. برای جزئیات بیشتر با تکفارس همراه شوید.

جشنواره GeForce Gaming قرار است یک روز پیش از رویداد Gamescom برگزار شود. تاریخی که وبسایت انودیدیا برای برنامه ریزی این رویداد اعلام کرده ۲۰ آگوست می‌باشد. اگر بخواهیم خوشبینانه به مسئله بنگریم، کارت‌های گرافیکی نسل جدید انویدیا در این روز مقابل چشم همگان معرفی می‌شوند. اما وبسایت انویدیا در این رابطه حرفی به میان نیاورده و گفته است که Geforce عظمت خود را در بزرگترین نمایشگاه گیمینگ جهان نشان خواهد داد. همچنین قول داده است که طرفداران با سوپرایز‌های فوق‌ العاده‌ای روبرو هستند.

به نقل از انویدیا ” در این رویداد قرار است نسخه‌های جدید و منحصر به فرد بازی‌های آینده به همراه پیش نمایش‌های هیجان انگیزشان نمایش داده شوند. شاهد مراحل ساخت باز‌ی‌های ویدیویی توسط توسعه دهندگان خواهیم بود و سوپرایز‌های شگفت انگیزی را خواهیم دید”

انویدیا در مدت اخیر نقشه‌ای برای جایگزینی سری Pascal در بازار نداشته و بسیاری از مصرف کنندگان به سراغ خرید این سری می‌روند. حتی در رویداد Computex، مدیر عامل شرکت انویدیا آقای جنسن هوانگ، در خصوص ورود نسل جدید سری کارت‌های گرافیک این شرکت، به خبرنگاران اینچنین گفت که زمان زیادی تا معرفی نسل بعدی  باقی مانده است و هر وقت زمانش رسید آن را به شما اعلام می‌کنیم.

انویدیا به طور رسمی، تمام کسانی را که به صنعت گیمنگ علاقمند هستند را به رویداد حماسی خود در تاریخ ۲۰ آگوست دعوت کرده است و اینطور انتظار می‌رود که بالاخره انویدیا نسل یازدهم سری کارت‌های گرافیک Geforce را معرفی کند.

انویدیا چه در تاریخ ۲۰ آگوست نسل جدید را معرفی کند و چه زمان دیگری را برای معرفی برگزیند، باید سرعت را چاشنی کارش قرار بدهد زیرا نسل کارت گرافیک‌های Pascal نزدیک به ۲ سال است که در بازار حضور دارند. این معماری کار خودش را با Tesla P100 به عنوان شتاب‌ دهنده‌ی مراکز داده‌ها آغاز کرد و سری ۱۰ کارت‌های گرافیکی Geforce آن را ادامه دادند. از آن زمان پردازشگر گرافیکی Volta را معرفی کرده که در ساخت Tesla V100 و Titan V از آن استفاده شده و به کمک کارت‌های گرافیکی در مسائل AL خواهد شتافت و حجم وظایف را کم‌تر می‌کند.

بر اساس شایعات نسل یازدهم سری گرافیک‌های انویدیا قرار است بر اساس معماری Turing باشد(برخی از خبرگزاری‌ها آن را Ampere می‌نامند). البته هنوز مشخص نیست که Turing نسخه‌ی بهبود یافته‌ی Volta است یا اینکه معماری آن کاملا متفاوت است و نیز امکان دارد به معماری Pascal نزدیک باشد. احتمالا تا هفته‌های آینده همه چیز مشخص خواهد شد.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با موضوع چیست؟

رویداد جدید Nvidia در ۲۰ آگوست برگزار می‌شود - تکفارس 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید