مشخصات گوشی‌های Motorola One و One Power در وبسایت TENNA رویت شد - تکفارس 
مشخصات گوشی‌های Motorola One و One Power در وبسایت TENNA رویت شد - تکفارس 

مشخصات گوشی‌های Motorola One و One Power در وبسایت TENNA رویت شد

علیرضا هاشمی
۹ مرداد ۱۳۹۷ - 23:30
مشخصات گوشی‌های Motorola One و One Power در وبسایت TENNA رویت شد - تکفارس 

شرکت موتورولا چند سالی است که به عنوان زیر برند شرکت لنوو فعالیت می‌کند و سال گذشته با تولید گوشی میان رده و مقرون به صرفه Moto X4 توانست فروش نسبتاً خوبی تجربه کند و از این روی باعث احیای دوباره این شرکت در صنعت تولید گوشی‌های هوشمند شد. هرچند امسال بنظر می‌رسد شرکت موتورولا قصدی برای تولید گوشی Moto X5 ندارد. برای جزئییات بیشتر با تکفارس همراه شوید.

در عوض شرکت موتورولا برنامه‌ای جدیدی در سر می‌پروراند و به منظور سیاست اعمال سیاست تازه‌اش، قرار است دو گوشی هوشمند جدید بر پایه اندروید One معرفی کند. در هفته‌های اخیر تنها گفته می‌شد که دو گوشی جدید قرار است حاشیه‌های اندکی به همراه Notch، که امسال بسیار باب شده، داشته باشند. هم‌اکنون با لیستی که در وبسایت TENNA منتشر شده، برخی از مشخصات سخت افزاری این دو گوشی فاش شده است.

مشخصات گوشی‌های Motorola One و One Power در وبسایت TENNA رویت شد - تکفارس 

آژانش خبری چینی TENNA مشخصاتی از دو گوشی دیگر با نام مدل XT1942 و XT1943 منتشر کرده،با توجه به لیست، XT1943 مشخصات بهتری نسبت به XT1942 دارد و در رده‌ی بالاتری قرار می‌گیرد. هر چند در زمینه‌ی باتری پسرفت‌هایی دیده می‌شود و گوشی هوشمند XT1943 احتمالا همان One Power است و به جای باتری‌ای با ظرفیت ۴۸۵۰ میلی آمپری از ظرفیت ۲۸۲۰ میلی آمپر بهره مند است.

غیر از تفاوتی که در بالا اشاره شد، تفاوت عمده‌ی دیگری وجود ندارد و در باقی مشخصات با یکدیگر یکسان هستند. هر دو گوشی قرار است از صحفه نمایش ۶٫۱۸ ایتجی با وضوح ۱۰۸۰*۲۲۴۶ و نسبت ابعاد تصویر عجیب ۱۸٫۷:۹ استفاده کنند. پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۳۶ با کلاک ۱٫۸ گیگاهرتزی قلب تپنده‌ی این دو گوشی است. مقدار حافظه‌ی رم در نظر گرفته شده برای Motorla One بسته به مدل ۳ و ۴ گیگابایت است و برای One Power رم ۶ گیگابایتی قرار می‌گیرد. نسخه Oreo 8.1 اندروید پیشفرض نصب شده بر هر دو است. دوربین‌های دوگانه ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی به همراه دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی وظیفه‌ی عکاسی در این دو گوشی هوشمند را بر عهده دارند.

حافظه‌ی داخلی گوشی Motorola One در دو مدل ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه می‌شود و در مدل One Power حافظه‌ی آن به ۱۲۸ گیگ ارتقاء پیدا کرده. ضخامت گوشی One power نزدیک به ۸٫۹ میلی متر است در صورتی در Motorola one  آن به عدد ۹٫۹۸ می‌رسد. وزن هردو گوشی نیز در حدود ۱۷۰ گرم است.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با گوشی‌های جدید One و One Power موتورولا چیست؟ نظرات خود را با ما در این زمینه به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید