MacBook Air جدید احتمالاً امسال عرضه می‌شود - تکفارس 
MacBook Air جدید احتمالاً امسال عرضه می‌شود - تکفارس 

MacBook Air جدید احتمالاً امسال عرضه می‌شود

آرین مرادی
۹ مرداد ۱۳۹۷ - 19:45
MacBook Air جدید احتمالاً امسال عرضه می‌شود - تکفارس 

اگر در بازار بوده و به فکر خرید یک Mac Book Air جدید هستید، بهتر است چند لحظه‌ای صبر کنید زیرا پیش‌بینی می‌شود که شرکت اپل در سال پیش‌رو، مدل جدیدی از Mac Book Air را معرفی کند. با تک‌فارس همراه باشید.

احتمالا شرکت اپل در سال جاری مدل جدیدی از Mac Book Air ار معرفی کرده و همچنین انتظار می‌رود که در این مک بوک جدید، از پردازنده نسل هشتمی استفاده شود؛ دقیقا به مانند مدل  .Mac Book Pro. مدل Mac Book Pro حاوی پردازنده ۶ هسته‌ای بود، و همه از آن کاملا راضی بودند. حال شرکت اپل اعلام کرده‌ است که چیپ‌(Chip)‌های جدید قدرتی معادل ۲ برابر قدرت پردازنده نسل قبلی را می‌توانند ارائه دهند. به علاوه، شایعه شده‌است که Mac notebook جدید، صفحه‌ای ۱۳ اینچی خواهد داشت و با قیمت پایه ی ۱۰۰۰ دلار عرضه می‌شود. در حال حاضر مشخص نیست که اپل قصد دارد notebook جدید را در چه خانواده و گروهی قرار‌ دهد. با توجه به قدرت پردازش‌گر‌های بالای این دستگاه و کیفیت بالای تصویر آن، انتخاب‌های زیادی جلوی روی این شرکت قرار دارد. اپل می‌تواند آن‌ را در زیر شاخه‌ی Mac Book Air نگه دارد و یا با قیمتی پایین تر آن‌ را به دسته‌ی Mac Book و یا Mac Book Pro انتقال دهد.

Notebook جدید از نسخه‌ی فعلی آن که از پردازنده‌ی نسل پنجم و دو هسته‌ای استفاده می‌کند، قوی‌تر خواهد‌ بود. علاوه بر Mac Book Air انتظار می‌رود که Apple نسخه‌ی جدیدی از Macbook را نیز معرفی کند. همچنین بسیاری بر این باور هستند که گوشی‌های آیفون جدید نیز در ماه سپتامبر شده و notebook جدید نیز در ماه اکتبر عرضه می شوند.

نظر شما کاربران تک‌فارس در رابطه با محصولات جدید شرکت اپل چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید