پتنت جدید سامسونگ چگونگی عملکرد یکی از ویژگی‌های اصلی گلکسی S10 را نشان می‌دهد - تکفارس 
پتنت جدید سامسونگ چگونگی عملکرد یکی از ویژگی‌های اصلی گلکسی S10 را نشان می‌دهد - تکفارس 

پتنت جدید سامسونگ چگونگی عملکرد یکی از ویژگی‌های اصلی گلکسی S10 را نشان می‌دهد

میر مهدی حامی
۸ مرداد ۱۳۹۷ - 20:00
پتنت جدید سامسونگ چگونگی عملکرد یکی از ویژگی‌های اصلی گلکسی S10 را نشان می‌دهد - تکفارس 

اگر شما هم در مورد اینکه سامسونگ چگونه اولین صفحه نمایش تولید انبوه با سنسور بیومتریک را در یک گوشی محبوب جای خواهد داد کنجکاوید، بهتر است در ادامه همراه تکفارس بوده و به پتنت ثبت شده این شرکت در دفتر ثبت اختراعات ایالات متحده نگاهی بیاندازید.

در این پتنت، سامسونگ یک اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک را به نمایش می‌گذارد، که طبق شایعات منتشر شده در دو مدل از سه گانه‌های گلکسی S10 استفاده خواهد شد. ما قصد نداریم که شما را با جزئیات فنی این پتنت خسته کنیم و تنها به ذکر این نکته که به گفته سامسونگ این سنسور علاوه بر قرار گیری در زیر پوشش شیشه‌ای گوشی، قابلیت استفاده در کناره‌های گوشی را نیز دارا می‌باشد بسنده می‌کنیم، که اتفاقا این موضوع دقیقا حدس و گمان‌های مربوط به مدل اولیه S10 Lite با صفحه نمایش تخت که دارای اسکنر در کناره گوشی خواهد بود را تایید می‌کند.

New Samsung patent shows how one of the S10's main new features will work

پس از آنکه سامسونگ در تلاش‌های متعدد خود نتوانست اسکنر اثر انگشت تحت صفحه نمایش را برای نوت ۹ تا زمان عرضه آن برای تابستان آماده کند (سامسونگ از زمان S8 در حال تلاش در این زمینه بوده است)، ظاهرا S10 اولین گوشی سامسونگ با این قابلیت، و اولین گوشی تولید انبوه اندرویدی خواهد بود که از این ویژگی استفاده می‌کند.

اگر پیاده سازی این ویژگی موفقیت آمیز باشد، یکی از قابلیت‌های اصلی گوشی‌های سری S سامسونگ خواهد بود، زیرا در هر صورت تکنولوژی اسکن چهره سه بعدی تعبیه شده در پرچمداران فعلی سامسونگ، امنیت و راحتی بازکردن قفل گوشی با یک ضربه انگشت را دارا نمی‌باشد.

به نظر شما آیا شاهد عرضه گلکسی S10 با این ویژگی خواهیم بود؟ نظرات و سوالات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید