تخفیف نامناسبی که سامسونگ برای ساعت Gear S3 در نظر گرفته است - تکفارس 
تخفیف نامناسبی که سامسونگ برای ساعت Gear S3 در نظر گرفته است - تکفارس 

تخفیف نامناسبی که سامسونگ برای ساعت Gear S3 در نظر گرفته است

علیرضا هاشمی
۸ مرداد ۱۳۹۷ - 16:30
تخفیف نامناسبی که سامسونگ برای ساعت Gear S3 در نظر گرفته است - تکفارس 

سامسونگ به منظور فروش بیشتر گجت‌های پوشیدنی‌ که تولید می‌کند، تخفیفات و هدایای ویژه‌ای را در نظر گرفته که معمولا هر چند هفته شاهد یکی از آن‌ها هستیم. برای جزئیات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

محصولات Gear S3 Classic، Gear S3 Frontier، Gear Sport معمولا شامل این خدمات هستد و نکته قابل ذکر در مورد این سه محصول این است که می‌توانند از وایفای پشتیبانی کنند. ساعت‌های هوشمند سامسونگ قرار است به همراه هدفون‌های وایرلس Level Active عرضه شوند. قیمت هدفون‌های Level Active به طور معمول ۷۹٫۹۹ دلار است. در نگاه اول اینطور به نظر می‌رسد که سامسونگ پیشنهاد معقولانه‌ای به خریداران این ساعت‌ها ارائه می‌دهد اما با توجه به بررسی‌های انجام شده، مسئله اینچنین نیست.

تخفیف نامناسبی که سامسونگ برای ساعت Gear S3 در نظر گرفته است - تکفارس 

هدفون آبی Level Active که ساموسنگ همراه با ساعت‌ها قرار داده، تنها ۲۰ دلار ارزش دارد. شما برای خرید ساعت‌های Gear S3 و Gear Sport باید به ترتیب نزدیک ۳۵۰ و ۳۰۰ دلار هزینه کنید و در عوض تنها یک هدفون ۲۰ دلاری نصیبتان می‌شود و قیمت اصلی ساعت‌ها دست نخورده باقی می‌ماند.

در روزها و هفته‌های گذشته، سامسونگ ساعت‌های Gear S3 Classic و Gear S3 Frontier را به قیمت ۲۸۰ (۷۰ دلار کمتر از قیمت پایه) می‌فروخت. همچنین برای ساعت  Gear Sport قیمت ۲۵۰ دلار ( ۵۰ دلار کمتر از قیمت پایه) را در نظر گرفته بود. حتی Best Buy در هفته‌های پیشین ساعت Gear S3 را با ۷۰ دلار تخفیف به همراه یک گیفت کارت ۱۰۰ دلاری عرضه می‌کرد. با یک مقایسه‌ی ساده می‌توان نتیجه‌گیری کرد که این تخفیف جدید سامسونگ همانند تخفیفات قبلی سخاوتمندانه نیست.

با توجه به تخفیفاتی که سامسونگ به طور مداوم برای ساعت‌های Gear S3 و Gear Sport قرار می‌دهد، می‌توان انتظار این را داشت که پیشنهاد بهتری بزودی در دسترس خواهد بود. علاوه بر این سامسونگ قرار است در ماه آینده سری جدید ساعت‌های هوشمند خود را با نام Gear S4 معرفی کند که در این صورت شاهد کاهش قیمت ساعت‌های سری Gear S3 خواهیم بود.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با این موضوغ چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.