خدمت ویژه اپل به سیل‌زدگان ژاپنی - تکفارس 
خدمت ویژه اپل به سیل‌زدگان ژاپنی - تکفارس 

خدمت ویژه اپل به سیل‌زدگان ژاپنی

سید محمد معلمی
۶ مرداد ۱۳۹۷ - 19:30
خدمت ویژه اپل به سیل‌زدگان ژاپنی - تکفارس 

ژاپن در ماه جاری میلادی به سبب باران‌های شدید، به کشوری سیل‌زده تبدیل شده است. به همین دلیل کسانی که مالک گوشی‌های اپل هستند و گوشی آنها در این پدیده طبیعی آسیب‌ دیده است، می‌توانند دستگاه‌های خود را به این کمپانی تحویل دهند تا به صورت رایگان تعمیر شوند. در واقع این شرکت گوشی‌های آسیب‌دیده را مستقیماً از صاحبانشان دریافت خواهد کرد تا برای تعمیر به فروشگاه‌های خود ببرد. پس از اینکه فرآیند تعمیر دستگاه‌های آسیب‌دیده به اتمام رسید، آنها را دوباره به صاحبانشان بازخواهد گرداند. لازم به ذکر است که اپل نه تنها هزینه‌های تعمیر را دریافت نمی‌کند، بلکه این کمپانی متعهد شده تا هزینه ارسال و دریافت گوشیها نیز به صورت رایگان باشد. دستگاه‌هایی که اپل در این برنامه تعمیر می‌کند، اسمارت واچ، آیپد، آیپاد و گوشی‌های آیفون می‌باشند.

اپل در سایت پشتیبانی محصولات خود در ژاپن نوشت: این برنامه تا آخر ماه سپتامبر ادامه خواهد داشت و شامل حال تمام کسانی می‌شود که در مناطقی زندگی می‌کنند که زندگی‌هایشان تحت تأثیر این پدیده طبیعی بوده است. ما تصمیم داریم که بابت دریافت و ارسال گوشی‌های آسیب‌دیده و تعمیر شده نیز هزینه‌ای از مشترکان خود نگیریم.

اپل اعلام کرده که ممکن است در برخی مناطق سیل‌زده، فرآیند دریافت و بازگرداندن دستگاه‌ها کمی طول بکشد. همچنین انجام این کار در برخی مناطق نیز با ممنوعیت روبه‌رو شده است.

نمایندگی اپل در ژاپن می‌گوید: آن کسانی که دستگاه‌هایشان به خاطر سیل آسیب دیده است، باید برای تحویل دادن گوشی، اسمارت واچ، آیپد و یا آیپاد، با شماره پشتیبانی این کمپانی تماس حاصل نمایند. این کمپانی تأیید کرده که تنها درخواست‌هایی را می‌پذیرد که از طریق تماس به ثبت رسیده باشند و به درخواست‌های آنلاین پاسخ نخواهد داد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید