نسخه‌ی جدید بازی Edna & Harvey برای ios عرضه می‌شود - تکفارس 
نسخه‌ی جدید بازی Edna & Harvey برای ios عرضه می‌شود - تکفارس 

نسخه‌ی جدید بازی Edna & Harvey برای ios عرضه می‌شود

آرین مرادی
۶ مرداد ۱۳۹۷ - 19:00
نسخه‌ی جدید بازی Edna & Harvey برای ios عرضه می‌شود - تکفارس 

پس از یک وقفه‌ی طولانی از سال ۲۰۱۲ تا به کنون، خبری از بازی Edna&Harvey نداشتیم.تا این‌که شرکت سازنده‌ی این بازی (Daedlic Entertainment) اعلام کرد نسخه‌ی جدید این بازی در راه است. برای جزئیات بیشتر با تک‌فارس باشید.

Edna & Harvey یک بازی دوبعدی است که در سال ۲۰۰۸ برای رایانه‌های شخصی عرضه‌ و با نظر مثبت منتقدین و بازیبازان روبرو شد. پس از آن در سال ۲۰۱۲ یک پورت از این نسخه برای آی‌پد عرضه شد که این نسخه نیز تقریبا به مانند نسخه رایانه‌ی شخصی موفق بود. این بازی در سبک ماجراجویی دوبعدی است و داستان دختر بچه‌‌ای به نام لیلی را روایت می‌کند که در صومعه‌ای در بالای یک کوه زندگی می‌کند و در ذهن خود رویای فرار از قوانین سخت مادر راهب را می‌پروراند. روزی به طور عجیبی بهترین دوست لیلی مفقود می‌شود و لیلی باید خود را آماده کند که به کمک دوستش برود.

برخلاف ظاهر رنگارنگ و خوش‌رنگ و لعاب این بازی، مخاطب اصلی آن کودکان نیستند چراکه در طول بازی شما با کسانی روبرو می‌شوید که از لحاظ روانی مشکلاتی دارند. نکته‌ی قابل توجه این است که نسخه‌ی جدید بازی هم برای گوشی‌های آیفون و هم برای آیپد عرضه می‌شود. نسخه‌ی جدید در تاریخ ۱۵ آگوست ۲۰۱۸ (۲۴ مرداد ۱۳۹۷) در App Store با قیمت ۴٫۹۹ دلار قابل خریداری خواهد بود.

نظر شما در مورد نسخه‌جدید این بازی چیست؟ آیا این بازی را تهیه می‌کنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید