چراغ‌های اتاق خود را با Google Home خاموش و روشن کنید - تکفارس 
چراغ‌های اتاق خود را با Google Home خاموش و روشن کنید - تکفارس 

چراغ‌های اتاق خود را با Google Home خاموش و روشن کنید

آرین مرادی
۶ مرداد ۱۳۹۷ - 15:30
چراغ‌های اتاق خود را با Google Home خاموش و روشن کنید - تکفارس 

اگر بتوانید در خانه‌ی خود راه رفته و کارهایتان را تنها با صدا انجام بدهید، بسیار لذت بخش و صد البته کارآمد است. یکی از کاربردی‌ترین این کار‌ها نیز خاموش و روشن کردن لامپ‌های خانه می‌باشد. Google Home این امکان را به وجود آورده بود؛ هرچند امروزه کارکرد این برنامه کمی متفاوت شده است.

برنامه ی Google Home قسمتی به نام Home Control دارد که این اجازه را به شما می‌دهد تا لوازم هوشمند خود را به این برنامه وارد کرده و اتاق خاصی را برای آن‌ها تعریف کنید. با این کار وقتی شما بگویید: ” چراغ‌های اتاق خواب را خاموش کن” برنامه می‌داند که کدام چراغ‌ها در اتاق خواب هستند و باید خاموش شوند. این در حالی است که تا پیش از این  اگر شما می‌گفتید: ” هی گوگل! چراغ‌ها را خاموش کن”، برنامه همه‌ی چراغ‌های خانه شما را خاموش می‌کرد. ولی اکنون با گفتن این جمله، گوگل چراغ اتاقی را خاموش می‌کند که اسپیکر در آن اتاق قرار دارد.

برای مثال، اگر اسپیکر Google Home در اتاق نشیمن شما قرار دارد با گفتن جمله‌ی بالا فقط چراغ‌های اتاق نشیمن خاموش می‌شوند. هرچند اگر اسپیکر در اتاقی باشد که چراغ‌های آن هوشمند نباشند، باز هم برنامه تمام چراغ‌های خانه را خاموش می‌کند.

نظر شما کاربران تک‌فارس در رابطه با این موضوع چیست؟ آیا تجربه ی کار بار برنامه‌ی Google Home را داشته‌اید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید