ویدیوی فاش شده از Galaxy Tab S4 حاکی از حاشیه‌های اندک آن دارد - تکفارس 
ویدیوی فاش شده از Galaxy Tab S4 حاکی از حاشیه‌های اندک آن دارد - تکفارس 

ویدیوی فاش شده از Galaxy Tab S4 حاکی از حاشیه‌های اندک آن دارد

علیرضا هاشمی
۶ مرداد ۱۳۹۷ - 16:00
ویدیوی فاش شده از Galaxy Tab S4 حاکی از حاشیه‌های اندک آن دارد - تکفارس 

با نزدیک شدن به تاریخ معرفی محصولات جدید سامسونگ، تصاویر متعددی از تبلت جدید این شرکت در حال انتشار است. هم‌اکنون ویدیویی از گلکسی تب ۴ در فضای مجازی منتشر شده است که اطلاعات جدیدی از ظاهر و دیگر قابلیت‌های آن به ما می‌دهد. برای جزییات بیشتر با تک‌فارس همراه باشید.

سامسونگ در ماه آینده، رویداد مهمی را برگزار خواهد کرد و به نظر می‌رسد تصمیم گرفته از تبلت Galaxy Tab S4 به همراه گوشی پرچم‌دار Note 9 رونمایی به عمل آورد حال به تازگی ویدیویی از گلکسی تب ۴ در فضای مجازی منتشر شده که اطلاعات جدیدی از این تبلت به ما می‌دهد . در این ویدیوی کوتاه ۱۰ ثانیه‌ای مشاهده خواهید کرد که سامسونگ کلید هوم را از این تبلت حذف کرده و حاشیه‌های قاب آن از هر چهار طرف نسبت به نسخه‌ی قبلی کمتر شده است. در قاب پشتی تنها شاهد یک دوربین به همراه تک فلاش LED هستیم و خبری از دوربین دوگانه نیست.

با توجه به ویدیوی منتشر شده، سامسونگ قصد ندارد از حسگر اسکن اثر انگشت در Galaxy Tab S4 استفاده کند. شما می‌توانید ویدیو مورد نظر را در قسمت پایین مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

جنس قاب پشتی تبلت Galaxy Tab S4 از شیشه بوده و قرار است حداقل در دو رنگ مشکی و سفید عرضه شود. به نظر می‌رسد که این ویدیو در فروشگاهی در کشور چین ضبط شده است و احتمالاً این محصول بالافاصله بعد از معرفی در بازار عرضه خواهد شد.

نظر شما کاربران تک‌فارس در رابطه با این موضوع چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید