اقدام مجدد صاحبان Instapaper در جهت استقلال این فروشگاه - تکفارس 
اقدام مجدد صاحبان Instapaper در جهت استقلال این فروشگاه - تکفارس 

اقدام مجدد صاحبان Instapaper در جهت استقلال این فروشگاه

امیر مریخ
۲۶ تیر ۱۳۹۷ - 09:30
اقدام مجدد صاحبان Instapaper در جهت استقلال این فروشگاه - تکفارس 

Instapaper یک فروشگاه کتاب آنلاین است، صاحبان این سامانه اعلام کردند که آن‌ها قصد دارند تا بعد از دو سال همکاری با Pinterest ،از آن جدا شده و مستقلا به کار خود ادامه دهند.

این سرویس یکی از اولین سرویس‌های فروش آنلاین کتاب بود که وارد کار شد، این فروشگاه به کاربران خود اجازه‌ می‌داد تا بتوانند مقاله‌ها و صفحات وب را ذخیره کنند، و آنگاه بعد از آفلاین شدن قابلیت خواندن این متون را بر روی تبلت‌ها، گوشی‌های همراه و حتی بر روی کیندل‌ها و دیگر ابزار الکترونیکی مطالعه‌ی متون، داشته باشند. کیندل‌ها (Kindles) یک سری از دستگاه‌ها مطالعه‌ی متون الکترونیکی هستند که توسط شرکت آمازون (Amazon) طراحی و منتشر شده‌اند.

تیم سازنده‌ی فروشگاه Instapaper امروز در طی یک کنفرانس خبری اعلام کردند که این سرویس نام برده، بعد از اعلام استقلال شرکت نیز، هیچ تغییر با آنچه که در گذشته بوده است نخواهد داشت. تمام افرادی که بر روی Instapaper در حال کار و طراحی بودند، با استقلال این تیم همچنان به کار خود ادامه داده و ایده‌های جدیدی و برنامه‌های متنوعی را بر روی این فروشگاه پیاده خواهند کرد. این کمپانی در طی خبری اعلام کرد:

برنامه‌ی ما این است که با توجه به آینده‌ی پیش بینی شده برای شرکت، یک سرویس به شدت قدرتمند را با تمرکز بر جامعه‌ی خوانندگان و تجربیات مطالعاتی آن‌ها برای مخاطبانمان فراهم کنیم.

البته توجه‌  به این نکته نیز خالی از لطف نیست که بدانیم، این سرویس در حال حاضر برای مشترکین اروپایی به دلیل تصمیمات جدیدی که تحت قوانین GDPR تعیین شده اند، این سرویس قابل دسترسی نیست. این قوانین جدید اتحادیه اروپا با برخی از قوانین حفظ حریم خصوصی که در این سرویس رعایت نشده‌اند سازگاری ندارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید