شکستن ناگهانی قاب پشتی و شیشه‌ای وان‌پلاس ۶ - تکفارس 
شکستن ناگهانی قاب پشتی و شیشه‌ای وان‌پلاس ۶ - تکفارس 

شکستن ناگهانی قاب پشتی و شیشه‌ای وان‌پلاس ۶

سید محمد معلمی
۲۰ تیر ۱۳۹۷ - 21:15
شکستن ناگهانی قاب پشتی و شیشه‌ای وان‌پلاس ۶ - تکفارس 

وان‌پلاس پس از معرفی پرچمدار خود به نام وان‌پلاس ۶ توانسته تا حدودی رقبای قدرتمند خود را شکست دهد و توجهات بسیاری از افراد را به سمت خود جلب نماید. این گوشی که هم کاربردی است و هم قدرتمند، ظاهر چندان خاصی ندارد ولی وان‌پلاس برای اینکه بتواند مشتریان بیشتری را جذب کند، سعی کرده تا پرچمدار جدیدش را از نظر عملکرد، دوربین و ظاهر بهبود دهد.

این یعنی ما باید قاب شیشه‌ای را در پشت وان‌پلاس ۶ ببینیم. دلیل چنین ظاهری به خاطر قابلیت شارژ بیسیم نیست بلکه ترند فعلی گوشی‌های تلفن همراه در دنیا همین نوع بدنه است.

بسیاری از افراد به خاطر چنین قابی، ناراضی هستند زیرا بر این باورند که روی قاب شیشه‌ای اثرات انگشت زیادی باقی می‌ماند و گوشی حالت لغزنده پیدا می‌کند.

سه نفر که قاب شیشه‌ای گوشی آنها شکسته بود، مدعی هستند که دستگاهشان یک روز کامل روی زمین بوده و حتی از جایی پرت نشده است. ضمن اینکه یکی از آنها می‌گوید که گوشی در قاب قرار داده شده بود.

حالا نباید تنها سه گزارش از شکستن قاب شیشه‌ای را نگران‌کننده بدانیم ولی چیزی که توجه ما را به خود جلب کرد، نوع شکستن این سه دستگاه می‌باشد زیرا تقریباً رد ترک شیشه از یک قسمت بوده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید