استفاده از VR توسط شرکت هواپیمایی امارات برای فروش بلیط - تکفارس 
استفاده از VR توسط شرکت هواپیمایی امارات برای فروش بلیط - تکفارس 

استفاده از VR توسط شرکت هواپیمایی امارات برای فروش بلیط

سید محمد معلمی
۱۳ تیر ۱۳۹۷ - 21:30
استفاده از VR توسط شرکت هواپیمایی امارات برای فروش بلیط - تکفارس 

شرکت هواپیمایی امارات نوعی سیستم واقعیت مجازی و سه‌بعدی را روی سایت خود قرار داده است که بازدید کنندگان می‌توانند درون هواپیمای A380 را مشاهده کنند.

کاربران می‌توانند درون رندرهای سه‌بعدی از پرواز کلاس‌های اکونومی، بیزینس و فرست کلس هواپیمای A380 حرکت کنند. به علاوه، امکان نشستن روی صندلی‌ها نیز فراهم شده و می‌توان ویژگیهای آنها را نیز درک کرد. همچنین می‌توان چراغ‌های کابین را روشن و خاموش کرد. (کاری مسافران نمی‌توانند آن را انجام دهند).

شاید بتوان امکان بازدید از قسمت بوفه هواپیما را مهمترین ویژگی این سیستم مجازی دانست زیرا مشاهده چنین مکان‌های گران قیمتی برای هر کسی فراهم نمی‌شود.

مشتریانی که قصد دارند از بلیطهای این شرکت برای هواپیما مدل A380 خریداری کنند، می‌توانند به صورت مجازی وارد هواپیما شوند و صندلی مد نظر خود را از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن این کمپانی انتخاب نمایند. ضمن اینکه امکان حرکت در کابین و صندلیها توسط سیستم واقعیت مجازی نیز فراهم شده است.

الکس کنیگ، نائب رئیس بازاریابی، برندینگ و ارتباطات جمعی شرکت هواپیمایی امارات می‌گوید: ما به عنوان نخستین شرکت هواپیمایی در جهان که توانسته این سیستم واقعیت مجازی بسیار پیشرفته را از طریق وب‌سایت‌مان نشان دهیم، بسیار خرسند هستیم. ما در این سیستم می‌توانیم به مشتریانمان تجربه سفر با هواپیماهایمان را پیش از حضور در آنها القا کنیم. پس از بازخوردهایی که از نظرات مشتریان داشتیم، متوجه شدیم آنها از این سیستم که می‌توانند صندلی مدنظر خود را به صورت سه‌بعدی مشاهده نموده و سپس اقدام به خرید بلیط نمایند، بسیار راضی هستند.

علاوه بر شرکت هواپیمایی امارات، کمپانی فروشگاه والمارت (Walmart) نیز هفته گذشته امکان بازدید سه‌بعدی و واقعیت مجازی را برای مشتریانش فراهم کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید