Dell به بخش عمومی واگذار خواهد شد - تکفارس 
Dell به بخش عمومی واگذار خواهد شد - تکفارس 

Dell به بخش عمومی واگذار خواهد شد

سید محمد معلمی
۱۱ تیر ۱۳۹۷ - 20:30
Dell به بخش عمومی واگذار خواهد شد - تکفارس 

پس از ۵ سال که Dell یک شرکت خصوصی بود، حالا قرار است به شرکتی عمومی تبدیل شود.

این کمپانی تولیدکننده رایانه، روز دوشنبه اعلام کرد که شیوه فعلی جابجایی سهام را به روش دیگری تغییر خواهد داد. Dell می‌گوید با این جابجایی، ارزش خود را به ۲۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار می‌رساند. شیوه جابجایی سهام فعلی این شرکت که به Class C مشهور است، در لیست تبدیل سهام نیویورک نیز وجود دارد.

میشائل دل، مؤسس و سهامدار بزرگ این کمپانی که ۷۲ درصد سهام را در اختیار دارد، پس از این اتفاق، به عنوان مدیرعامل باقی خواهد ماند.

شرکت سرمایه‌گذار Silver Lake که با همکاری میشائل دل کمپانی Dell را در سال ۲۰۱۳ خصوصی کرد نیز ۲۴ درصد سهام را در اختیار خواهد داشت.

یک کمیته از مدیران مستقل Dell پیشنهاد این تغییر را دادند ولی نهایی شدن آن، باید به تأیید سهامداران بخش Class C نیز برسد.

این کمیته می‌گوید: در ۵ ماه اخیر و با کمک مشاوران اقتصادی و وکلای قانونی، تصمیم گرفتیم تا با بررسی تمام جوانب، میزان ارزش سهام را افزایش دهیم.

میشائل دل نیز عنوان کرده به آینده این کمپانی امیدوار است.

او می‌گوید: رشد بی‌سابقه داده‌ها در دنیای دیجیتال، سبب پیشرفت بسیار سریع در این حوزه شده است. ما نیز برای تطابق بیشتر با این پیشرفت، خدمات دیجیتالی، IT، امنیت، خدمات به مشتریان و . . . را گسترش خواهیم داد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.