وان‌پلاس ۶ به رنگ قرمز؛ به زودی - تکفارس 
وان‌پلاس ۶ به رنگ قرمز؛ به زودی - تکفارس 

وان‌پلاس ۶ به رنگ قرمز؛ به زودی

سید محمد معلمی
۱۱ تیر ۱۳۹۷ - 18:45
وان‌پلاس ۶ به رنگ قرمز؛ به زودی - تکفارس 

پس از تولید، معرفی، عرضه و فروش موفقیت‌آمیز وان‌پلاس ۶، کمپانی چینی وان‌پلاس تصمیم گرفته که این دستگاه را به رنگ قرمز نیز تولید کرده و به فروش برساند. به همین منظور این شرکت در روز یکشنبه این گوشی را با این رنگ معرفی کرد و از ماه جولای نیز قرار است آن را روانه بازار نماید.

گوشی وان‌پلاس ۶ به رنگ قرمز را می‌توان فقط و فقط با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۸ گیگی خریداری کرد ولی مسئله‌ای که وجود دارد این است که این گوشی در تمامی فروشگاه‌ها وجود خواهد داشت. ضمن اینکه قیمت آن نیز در کشورها متفاوت است. برای مثال، در آمریکا، انگلستان و استرالیا، به ترتیب با قیمت ۵۷۹ دلار، ۵۱۹ یورو و ۷۸۵ دلار به فروش خواهد رسید.

وان‌پلاس کمپانی است که پرچمدارانی تولید می‌کند که قدرت رقابت با محصولات اپل و سامسونگ را دارند ولی قیمت آنها بسیار کمتر است. برای مثال، وان‌پلاس ۶، پردازنده، صفحه نمایش و دوربین مناسب برای یک گوشی فوق پیشرفته را دارد ولی هزینه خرید آن چند صد دلار از آیفون ایکس و گلکسی اس ۹ ارزانتر می‌باشد.

بر اساس گزارشات، وان‌پلاس در ۲۲ روز بیش از ۱ میلیون گوشی از مدل وان‌پلاس ۶ را به فروش رسانده است که این آمار و ارقام در نوع خود شگفت‌انگیز است.

حالا باید دید با نسخه قرمز رنگ این گوشی که وان‌پلاس در آن یک لایه ضد انعکاس کننده نور نیز به بدنه شیشه‌ای اضافه کرده تا به معنای واقعی کلمه حس یک پرچمدار را به کاربر القا کند، آیا فروش این گوشی افزایش خواهد یافت یا خیر.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید