از امروز برنامه‎ی Android Messages به شما اجازه‎ی ارسال و دریافت پیام را از کامپیوترتان می‎دهد - تکفارس 
از امروز برنامه‎ی Android Messages به شما اجازه‎ی ارسال و دریافت پیام را از کامپیوترتان می‎دهد - تکفارس 

از امروز برنامه‎ی Android Messages به شما اجازه‎ی ارسال و دریافت پیام را از کامپیوترتان می‎دهد

پوریا اسدی
۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - 17:45
از امروز برنامه‎ی Android Messages به شما اجازه‎ی ارسال و دریافت پیام را از کامپیوترتان می‎دهد - تکفارس 

گوگل در حال راه اندازی پشتیبانی مرورگر دسکتاپ برای برنامه ی Android Messages است تا افراد بتوانند از رایانه خود برای ارسال و مشاهده پیام‌هایی که در گوشی هوشمند اندروید خود دریافت کرده اند، استفاده کنند. گوگل می‌گوید این ویژگی به مرور از امروز شروع به کار می‌کند تا یک هفته ادامه دارد. متن، تصاویر و برچسب‌ها در نسخه وب پشتیبانی می‌شوند.

برای شروع، در وب سایت Android Messages شما یک کد QR را با استفاده از برنامه‌ی Android Messages اسکن می‌کنید که ارتباط بین این دو را ایجاد می‌کند. این روش بسیار شبیه چگونگی اتصال سرویس وب برای Allo است – Allo  را که به خاطر دارید؟ -متاسفانه، این بخش از برنامه‌ی پیام هنوز برای همه در دسترس نیست. امیدواریم مدت زیادی طول نکشد که این قسمت در دسترس تان قرار گرفته و شما بتوانید در سراسر سیستم عامل‌ها چت کنید.

این یکی از اولین قدم‌های مهم گوگل به سمت چت است که اجرای Rich Communication Services (RCS)  در داخل Android Messages را شامل می‌شود. اگر قصد دارید یک محصول قابل قبول بین  iMessage، WhatsApp، Facebook Messenger  و دیگر پلتفرم‌های چت انتخاب کنبد، نسخه دسکتاپ بسیار تاثیرگذار خواهد بود.. Allo یکی از نوآوری‌ها برای این هدف بود، اما گوگل تمام تلاش‌ها و سرمایه گذاری‌های خود در این برنامه‌ی شکست خورده را متوقف کرده –برنامه پیش فرض روی اکثر گوشی‌های هوشمند- و بر روی بهترین شانس موفقیتش، Android Messages، شرط بندی می‌کند. بسیاری از اپراتورها همچنین قول داده‌اند که برنامه و مزایای (خواندن دریافت کننده، شاخص‌های تایپ کردن، تصاویر با وضوح کامل و ویدئو و متون گروهی بهبود یافته) ارائه شده از سوی RCS را پشتیبانی کنند. کمبود بزرگ؟ هیچ کدام از این موارد رمزگذاری شده نیست.

در پست امروز وبلاگ ، گوگل همچنین بسیاری از پیشرفت‌های اخیر در Android Messages از جمله جستجو داخلی در تصاویر گیف ، پشتیبانی از پاسخ‌های هوشمند در اپراتور‌های بیشتر، پیش نمایش لینک‌ها و کپی / چسباندن آسان برای پیام‌ها و احراز هویت دو عاملی را معرفی کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید