آمازون از  Fire TV Cube  رونمایی کرد - تکفارس 
آمازون از  Fire TV Cube  رونمایی کرد - تکفارس 

آمازون از Fire TV Cube رونمایی کرد

پوریا اسدی
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - 15:00
آمازون از  Fire TV Cube  رونمایی کرد - تکفارس 

آمازون اعلام کرده است Fire TV Cube، یک محصول جدید در مجموعه پخش کننده‌های رسانه‌ای است که کاملا توسط صدا کنترل می‌شود.

Fire TV Cube تقریبا مانند اکو ساخته شده است، به این معنی که شامل هشت میکروفون میدانی می‌شود تا بتوانید به طور مستقیم و بدون دستگاه کنترل  با آن صحبت کنید و حتی می‌توانید صدای شما را هنگام بلند بودن صدای  تلویزیون بشنود. شما می‌توانید به آن بگویید تا روشن شود و یا فقط به طور مستقیم درخواست پخش محتوای مورد علاقه خود را بدهید. این دستگاه می‌تواند تلویزیون را به طور خودکار با HDMI-CEC روشن کند و سپس به طور خودکار محتوای خاص را جست و جو کند، حتی اگر این محتوا در یک برنامه غیر آمازون مانند Netflix یا Hulu باشد البته تا زمانی که برنامه با Alexa ادغام شده باشد.

آمازون از  Fire TV Cube  رونمایی کرد - تکفارس 

اما Fire TV Cube فراتر از استریم آنلاین است. این دستگاه حتی با تلویزیون کابلی شما از ارائه دهندگانی مانند Comcast، DISH و DIRECTV ادغام شده است. دستگاه خود شامل دریافت کننده ی مادون قرمز بر روی چهار طرف است که می‌تواند آن را هر دستگاه کنترل مادون قرمزی در اتاق کنترل کنید. شما می‌توانید به الکسا بگویید که کانال ۳۱ را پخش  کند و آن را برای شما انجام خواهد داد.

 

به غیر از این، Cube با فایر تی وی و دستگاه اکو عمل می‌کند. این دستگاه می‌تواند ۴K  HDR  را با  Dolby Atmos از تمام سرویس‌های اصلی استریم (به استثنای یوتیوب)، مانند فایر تی وی، پخش کند. و همچنین به عنوان یک اکو هم کار می‌کند، با پاسخ دادن به درخواست‌های شما و کنترل دستگاه‌های هوشمند خانه در منزل شما کار کند. از آنجا که به یک تلویزیون متصل است و شاید حتی یک سیستم بلندگو خوب باشد، می‌تواند اطلاعات را روی صفحه نمایش بزرگ نشان دهد و شما می‌توانید آن را در بلندگو بشنوید، و آن را به بهترین دستگاه اکو تبدیل کنید.

Fire TV Cube  اکنون برای پیش خرید در ایالات متحده با ۱۱۹٫۹۹ دلار در دسترس است و با یک کابل مادون قرمز و آداپتور اترنت از ۲۱ ژوئن عرضه می‌شود. به عنوان یک پیشنهاد مقدماتی، اعضای Prime می‌توانند از در ۷ و ۸ ژوئن این دستگاه را قیمت ویژه ۸۹٫۹۹ دلار پیش خرید کنند. به علاوه، برای مدت زمان محدود، مشتریان می‌توانند Fire TV Cube و Amazon Cloud Cam  را با قیمت ۱۹۹٫۹۸ دلار پیش خرید کنند. مشتریان که Fire TV Cube خود را از اول ژوئیه خریداری کرده و ثبت کنند،  یک اعتبار ۱۰ دلاری برای  Prime Video دریافت خواهند کرد. و از ۲۱ ژوئن، دستگاه‌های فایر تی وی به Amazon Music تنها با ۳٫۹۹ دلار در ماه دسترسی خواهند داشت .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید