مشکلات عجیب برای Galaxy A3، بعد از به‌روز رسانی به اندروید ۸ - تکفارس 
مشکلات عجیب برای Galaxy A3، بعد از به‌روز رسانی به اندروید ۸ - تکفارس 

مشکلات عجیب برای Galaxy A3، بعد از به‌روز رسانی به اندروید ۸

دانیال بالِدی
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - 21:00
مشکلات عجیب برای Galaxy A3، بعد از به‌روز رسانی به اندروید ۸ - تکفارس 

اگر شما هم گوشی Galaxy A3 (2017) داشته باشید و از ریست‌ها و دیر روشن شدن آن به ستوه آمده‌اید، این را بدانید که تنها نیستید. این مشکل بعد از به روزرسانی گوشی به اندروید ۸ برای تعداد زیادی از کاربران به وجود آمده است. یکی از کاربران در این باره نوشته است:

بعد از به‌روز رسانی به اندروید ۸، عملا گوشی‌ام غیر قابل استفاده شده است. مدام و مدام خاموش و روشن می‌شود. باتری کم‌تر از ۴ ساعت تخلیه می‌شود. مداوم به حالت هنگی می‌رود. من برای این که مطمئن شوم که مشکل از برنامه‌های گوشی نباشد، تنظیمات کارخانه‌ را اعمال کردم ولی هیچ بهبودی حاصل نشد. اندروید ۸ گوشی من‌ را خراب کرد در حالی که کم‌تر از یک سال است که آن را خریده‌ام.

جالب است که برخی از ریست‌ها بعد از اتصال به شبکه‌های بی‌سیم خاصی، مثل Eduroam در اروپا، رخ می‌دهد. در حالی که سامسونگ هنوز چیزی را در این رابطه تایید و یا اعلام نکرده است، برخی از کارمندان آن، شروع به جمع آوری جزئیات در فروم‌های رسمی این شرکت کردند.

لازم به ذکر است که این بار اولی نیست که کاربران چنین مشکلاتی را بعد از به‌روز رسانی به اندروید ۸ گزارش می‌دهند. قبلا Galaxy S8 و قبل از آن Galaxy S7 نیز به علت گزارش مشکلات مشابهی، وقفه‌ای در انتشار به‌روز رسانی اندروید ۸ برای این گوشی‌ها ایجاد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.