بهترین ایستگاه شارژ وسایل نقلیه‎ی الکتریکی کدام است - تکفارس 
بهترین ایستگاه شارژ وسایل نقلیه‎ی الکتریکی کدام است - تکفارس 

بهترین ایستگاه شارژ وسایل نقلیه‎ی الکتریکی کدام است

پوریا اسدی
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 17:30
بهترین ایستگاه شارژ وسایل نقلیه‎ی الکتریکی کدام است - تکفارس 

پس از بیش از ۵۰ ساعت تحقیق در بیش از ۷۰ ایستگاه شارژ برای اتومبیل‌های الکتریکی و آزمایش پنج مدل‌ محبوب ، ما نتیجه گرفته‌ایم که بهتر است بیشتر صاحبان وسایل نقلیه الکتریکی فعلی (EVs)  از VersiCharge VC30GRYU شرکت زیمنس استفاده کنند، اما صاحبان تسلا فقط باید دsjگاه شارژ خود تسلا را بخرید. زیمنس قدرتمندترین واحد موجود نیست و بسیاری از ویژگی‌ها را ندارد، اما راحت‌ترین و کم هزینه‌ترین آنها است و به اندازه کافی قدرتمند است که به سرعت بیشتر وسایل نقلیه الکتریکی‌ها را شارژ کند و ثابت می‌کند که شما نیازی به صرف هزینه زیادی برای خرید یک ایستگاه شارژر عالی برای ماشین الکتریکی خود ندارید.

چرا یک ایستگاه شارژ بخریم؟

تحقیقات ما به بزرگترین سوال بیشتر صاحبان وسایل نقلیه الکتریکی پس از خرید اولین وسیله‌ی الکترونیکی خود می پرسند پاسخ می دهد: “چه شارژری باید بخریم؟” همه وسایل الکتریکی با یک کابل شارژ ۱۲۰ ولت (سطح ۱) بفروش می‌زسند که می‌توانید از آنها در خانه یا در هنگام در مسافرت ، استفاده کنید. برای اکثر خریداران وسایل نقلیه الکتریکی ، خرید یک ایستگاه شارژ سریعتر ۲۴۰ ولت (سطح ۲) باعث می شود که ماشین الکتریکی راحت‌تر و توانا‌تر باشد و اگر بخواهید از وسیله نقلیه الکتریکی خود برای مسافرت روزانه یا سایر برنامه‌های روزمره استفاده کنید وسیله‌ی ضروری می‌شود ، بدین معنی که شما همیشه قادر خواهید بود خودرو را یک شبه به طور کامل شارژ کنید.

بهترین ایستگاه شارژ وسایل نقلیه‎ی الکتریکی کدام است - تکفارس 

ما چگونه انتخاب و آزمایش کردیم؟

ما با بررسی دقیق مشخصات و هزینه‌های هر ایستگاه شارژ که می توانستیم پیدا کنیم آغاز کردیم. ما بر روی ایستگاه‌های شارژ ۲۴۰ ولت ۳۰ آمپر یا بالاتر تمرکز کردیم که به طور قابل توجهی سریع تر از ایستگاه‌های شارژ با آمپر پایین‌تر شارژ می‌کنند.

یک ایستگاه شارژ خوب، شما را از برق بیشتری که شارژ سریعتر نیاز دارد محافظت می‌کند و همه اتصالات برق را مهر و موم کرده و اطمینان می دهد که سیستم برای شما امن است. ما ایستگاه‌های شارژ صاحب نام را که همه این الزامات را برآورده کرده و با رعایت اصول ایمنی دقیق مطابقت می کنند، مورد آزمایش قرار دادیم. همچنین گروه تست‌مان را محدود به ایستگاه‌های شارژی کردیم که به پریز معمولی برق وصل میشوند و نیازی به نصب پریز‌های حرفه‌ای و دائمی ندارند. این امر باعث می‌شود که اگر یک دستگاه جدید را خریداری کردید، براحتی بتوانید ایستگاه شارژ را از دیوار بردارید و آن را جابه‌جا کنید. در نهایت، ما محدوده‌ی قیمت را ۶۰۰ دلار تعیین می‌کنیم که به اندازه کافی برای برآورده کردن معیارهای ما می‌باشد، اما زیادی هزینه‌بر نیست.

ما از چهار ایستگاه شارژ برای آزمایش، طی بارزه زمانی یک ماهه‌ روی مدل Leaf SL  ۲۰۱۷ نیسان  استفاده کردیم. تنها زمانی که هشدار باتری به صدا درآمد، خودرو را شارژ کردیم و فاصله مسافت و طول چرخه شارژ را ثبت می‌کردیم. ما همچنین آزمایشاتی با  ۲۰۱۵ Chevrolet Bolt Premier انجام دادیم، اما اختلاف قابل توجهی بین بولت و لیف پیدا کردیم.

بهترین ایستگاه شارژ وسایل نقلیه‎ی الکتریکی کدام است - تکفارس 

انتخاب ما

VersiCharge VC30GRYU زیمنس ارزان ترین واحدی است که اکثر اتومبیل های فعلی را در حداکثر سرعت ممکن شارژ می‌کند و از لحاظ استفاده بسیار ساده است. ما به خصوص این مورد را دوست داریم چون شما می‌توانید با فشار دادن یک دکمه به طور دستی زمان شروع با تاخیر را تنظیم کنید؛ شارژ را به راحتی متوقف یا مکث کنید. این دستگاه همچنین در میان کم هزینه‌ترین محصول ۳۰ آمپری کاملا ایمن با نصب دیواری است که ما توانستیم بیابیم. به طور خلاصه، VersiCharge همه چیزهایی را که اکثر رانندگان وسایل نقلیه الکتریکی نیاز دارند را محیا می‌کند و نشان می‌دهد که شما مجبور نیستید برای استفاده از یک ایستگاه شارژ الکتریکی در گاراژ خود یک وسیله‌ی بزرگ را نصب کنید.

VersiCharge یک باتری ماشین با سرعت بیش از ۱۶ مایل بر ساعت  شارژ کرده و نیسان Leaf را در کمتر از شش ساعت شارژ کامل کند. از ویژگی‌های مورد علاقه ما در VersiCharge استفاده از دو دکمه کنترل ساده در جلو است، ویژگی‌ای که هیچ ایستگاه شارژر مورد آزمایش دیگری آن را نداشت. در سمت چپ دکمه روشن کردن است که همچنین می تواند شارژ را متوقف کند؛ در سمت راست یک دکمه تاخیر است که به شما امکان تاخیر شارژ برای دو، چهار، شش یا هشت ساعت را می‌دهد و به شما این امکان را می‌دهد تا شارژ کردن را برای زمانی که مصرف میزان برق کم است، زمان‌بندی کنید.

بهترین ایستگاه شارژ وسایل نقلیه‎ی الکتریکی کدام است - تکفارس 

اگر می خواهید یک ایستگاه شارژ سریعتر یا یکی از ویژگی های فعال Wi-Fi داشته باشید

eMotorWerks JuiceBox Pro 40 نشان می دهد که شما نیازی به هزینه بیش از ۶۵۰ دلار برای یک دستگاه بزرگ با قدرت بالا و Wi-Fi ندارید. این دستگاه ۲۵ درصد سریعتر (بر روی کاغذ) از انتخاب اصلی ما است، اما در واقع شما همیشه قادر به استفاده از سرعت اضافی نیستید. JuiceBox Pro 40 همچنین یک برنامه روی گوشی‌‌های هوشمند ارائه می‌دهد، بنابراین شما می‌توانید از راه دور شروع، متوقف و نظارت کنید.

پس چرا JuiceBox Pro 40 انتخاب ما نیست؟ پاسخ کوتاه این است که تنها تعداد کمی از خریداران خودرو  الکتریکی می‌توانند از قابلیتهای اضافی خود استفاده کنند و این دستگاه مناسب آن نیست که به عنوان انتخاب اصلی ما با هزینه بیشتری  باشد. همچنین مدل زیمنس دکمه های کنترل ساده روی پانل جلو دارد، و کابل آن به راحتی قطع نخواهد شد.

یک گزینه واقعا قابل حمل

AeroVironment TurboCord Dual  یک شارژر ۱۶ آمپر، ۲۴۰ ولت است که به یک پریز برق NEMA 6-20 وصل می شود، نوعی که برای کارگاه‌های چوب و فلز کوچک استفاده می‌شود. اگر قصد دارید در یک مدرسه یا خانه کسی که به یک کارگاه خوب مجهز است، توقف کنید یا اگر بخواهید یک ایستگاه شارژ متحرک برای استفاده در دو محل (که هر کدام مجهز به محل مناسب است)، خریداری کنید، این وسیله ممکن است بهترین شارژر برای شما باشد.

در ۱۵ آمپر، TurboCord می تواند ۸ تا ۱۰ مایل در ساعت شارژ را تجدید کند. البته سرعن کمتری نسبت به انتخاب اصلی ما دارد، اما آنچه که TurboCord Dual را وسوسه انگیز می‌کند، این است که شارژر  با یک آداپتور برای وصل کردن به خروجی خانگی ۱۲۰ ولتی استاندارد عرضه می‌شود. اگر به دنبال کابل اضافی ۱۲۰ ولتی برای ماشین خود هستید و بخواهید یکی را در خانه بگذارید و یکی را با خودتان حمل کند، TurboCord Dual ممکن است بهترین گزینه باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.