گلکسی اس ۹ بیش از ۱ میلیون بار به فروش رسید - تکفارس 
گلکسی اس ۹ بیش از ۱ میلیون بار به فروش رسید - تکفارس 

گلکسی اس ۹ بیش از ۱ میلیون بار به فروش رسید

سید محمد معلمی
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 16:15
گلکسی اس ۹ بیش از ۱ میلیون بار به فروش رسید - تکفارس 

سامسونگ رسماً تأیید کرد که بیش از ۱ میلیون گوشی گلکسی اس ۹ را در کره جنوبی به فروش رسانده است.

این تولیدکننده گوشی امیدوار است تا گلکسی اس ۹ نسبت به گلکسی اس ۸ با استقبال بیشتری مواجه شود هرچند آمارهای اولیه حاکی از آن است که گلکسی اس ۹ هنوز به میزان فروش گلکسی اس ۸ نرسیده است.

از ماه مارس که گلکسی اس ۹ معرفی شد، سامسونگ اعلام کرده که پرچمدارش در کشور تولیدکننده این گوشی یعنی کره جنوبی، بیش از ۱ میلیون دستگاه با به فروش رسیده که برای این میزان فروش تنها ۲ ماه زمان لازم بوده است.

برای اینکه مقایسه‌ای داشته باشیم به این آمارها توجه کنید، گلکسی اس ۸ در سال گذشته، تنها به ۳۷ روز زمان نیاز داشت تا افراد ۱ میلیون از آن را خریداری نمایند در حالی که گلکسی اس ۲ در سال ۲۰۱۱، این میزان فروش را در ۴۰ روز به ثبت رساند. حالا با در نظر گرفتن شرایط مشابه و محاسبه روزهای گذشته از معرفی گلکسی اس ۹، می‌بینیم که این گوشی نسبت به دیگر مدلها کمی عقب افتاده است.

سامسونگ البته در مورد روزهای آتی خوش‌بین است و انتظار دارد گلکسی اس ۹ برای مدت طولانی، به عنوان یکی از گوشی‌های محبوب دنیا باقی بماند و بالأخره جای گلکسی اس ۸ را بگیرد.

ذکر این نکته نیز الزامی است که خریداران گلکسی اس ۸ هنوز از این گوشی راضی هستند ولی باز هم طبق آمارها، برخی از آنها به سراغ گلکسی اِی ۸ (۲۰۱۸) رفته‌اند که اخیراً به یکی از پرفروش‌ترین‌های سامسونگ تبدیل شده و این یعنی هنوز گلکسی اس ۹ توجه آنها را جلب نکرده است.

با تمام این اوصاف، سامسونگ از وضعیت فروش گلکسی اس ۹ اصلاً ناراضی و ناامید نیست. البته باید ببینیم شرایط فروش این کمپانی طی روزها و ماه‌های دیگر نیز به همین شکل خواهد بود یا خیر.

به علاوه، به نظر می‌رسد کشوری که سامسونگ هم‌اکنون توجه ویژه‌ای روی آن دارد، چین باشد زیرا بر اساس اعلام سامسونگ، پرچمداران این برند در این کشور، آنگونه که انتظار می‌رفت به فروش نمی‌رسند و باعث شده تا این کمپانی گلکسی اس ۹ را به رنگ قرمز در این کشور عرضه نماید تا بلکه فروش این گوشی افزایش یابد.

ضمن اینکه، سامسونگ گزارش داده که درصدد تولید گوشی‌ای است که به آیفون ایکس شباهت دارد تا بتواند با پرچمدار اپل رقابت کند.

به طور کلی، تنها فاکتور زمان می‌باشد که مشخص می‌کند سامسونگ از نظر فروش گوشی‌های خود چقدر موفق بوده است. البته نباید این را هم فراموش کنیم که با توجه به معرفی گلکسی نوت ۹ در اواخر تابستان، باید صبر کرده و منتظر بمانیم تا ببینیم این عرضه، چه تأثیری بر روند فروش گلکسی اس ۹ خواهد داشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.