شرکت اچ‎پی رایانه‎ای با دستیار صوتی الکسا ساخته است - تکفارس 
شرکت اچ‎پی رایانه‎ای با دستیار صوتی الکسا ساخته است - تکفارس 

شرکت اچ‎پی رایانه‎ای با دستیار صوتی الکسا ساخته است

پوریا اسدی
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 17:00
شرکت اچ‎پی رایانه‎ای با دستیار صوتی الکسا ساخته است - تکفارس 

الکسای آمازون در همه جا وجود دارد، بنابراین معقول به نظر می‌رسد که دستیار دیجیتال در نهایت به رایانه‌ها راه پیدا کند. یکی از اولین بستر‌ها برای الکسا، جدیدترین رایانه ۳۴ اینچی خمیده HP است که دارای پایه ای بزرگ با بلندگو در جلو و نور آبی درخشان است که هنگام فعال کردن دستیار هوشمند آمازون روشن می‌شود.

شرکت اچ‎پی رایانه‎ای با دستیار صوتی الکسا ساخته است - تکفارس 

Envy Curved AiO به طور کامل مشابه طراحی  مدل‌های HP است که در سال گذشته منتشر شد. این مشخصات به روز شده، در حال حاضر دارای طراحی بافت چوب مانند است که به نظر می رسد جایی بین خوب و احتمالا خیلی خوب باشد، اما چه کسی می داند زیرا من آن را در اتاق جلسه هتل با نور کم دیده ام – و این همه چیز در مورد آن است. اما عدم تغییر خوب است: طراحی فوق العاده است، دارای یک بلندگو با یک حلقه جمع و جور برای تنظیم صدا، یک شارژر داخلی بیسیم برای گوشی همراه و وب کمی که پنهان شده، می‌باشد. به علاوه، یک صفحه نمایش بزرگ وجود دارد که به معنای واقعی کلمه شما را محصور می‌کند.

برنامه الکسا به صورت پیش فرض بر روی رایانه نصب شده است که می توانید از آن برای تماس با منشی و دیدن هر گونه اطلاعاتی که می خواهید برای شما نمایش داده شود ، مانند پیش بینی‌های آب و هوایی و یا هر آهنگی که از آن بخواهید اجرا کند، به استفاده درآید. این رایانه نیز همیشه به فرمان الکسا گوش می دهد – این کار چند دقیقه‌ای با کامپیوتر من انجام نمی‌شد، اما من در اتاق بسیار پر سر و صدا با بیش از ده نفر دیگر بودم، بنابراین حدس می‌زنم که بازتابی از عملکرد واقعی آن نخواهد بود.

از آنجا که رایانه‌‌ی all-in-one همیشه متصل بوده و همیشه روشن است. پس اضافه کردن دستیار هوشمند به آنها معقول به نظر می‌رسد. در این مورد یک نکته بزرگ وجود دارد: HP دکمه بستن صدا ندارد، بنابراین هیچ راه سریعی برای خاموش و روشن کردن دستیار صوتی وجود ندارد. هر وسیله‌ای که از قابلیت الکسا استفاده می‌کند دارای یک دکمه بی صدا کردن است، بنابراین من خیلی شگفت زده می شود که یکی از اینها در اینجا وجود ندارد. من مطمئن نیستم که اگر شما، در تماس ویدئویی با شخصی به نام الکسا، او را صدا بزنید چه اتفاقی رخ خواهد داد.

شرکت اچ‎پی رایانه‎ای با دستیار صوتی الکسا ساخته است - تکفارس 

این رایانه تا اواخر امسال عرضه نمی شود و تا کنون HP به تاریخ انتشار یا قیمت خاصی اشاره نکرده است. هر چند انتظار می‌رود که قیمت آن را از ۱۰۰۰ دلار به بالا آغاز کند. همچنین یک مدل ۲۷ اینچی وجود دارد که شامل الکسا یا نمایشگر منحنی نیست، که در اواخر این ماه با قیمت ۱۴۰۰ دلار عرضه می‌شود.

HP همچنین تعداد دیگری از مدل‌های Envy را به روز کرده است. خط محصول Envy دومین رده از رایانه‌های شخصی  HPاست – قدرتمندترین رایانه‌ها در سری  Spectre است. خط محصول Envy مربوط به عملکرد مناسب و انجام کارهای سبک است، اما به طور کلی فقط کمی کمتر صیقل داده شده است.

دیگر محصولات Envy شامل لپ تاپ بروزرسانی شده‌ی Envy 13 ، Envy x360 13، Envy x360 15 و لپ تاپ Envy 17 می‌باشد. لپ تاپ Envy 13  و Envy 17 لپ تاپ‌هایی هستند که با پردازنده‌های نسل هشتم عرضه می شود اما x360 13 فقط با تراشه های Ryzen AMD عرضه می‌شود. x360 15 می تواند با هر دو نوع پردازنده پیکربندی شود. این به روز رسانی ها در ماه مه عرضه می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.