نگاه اولیه به گوشی موتورلا Moto G6 Plus - تکفارس 
نگاه اولیه به گوشی موتورلا Moto G6 Plus - تکفارس 

نگاه اولیه به گوشی موتورلا Moto G6 Plus

علیرضا داداش زاده
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 17:00
نگاه اولیه به گوشی موتورلا Moto G6 Plus - تکفارس 

قبل از این که درمورد گوشی موتورلا Moto G6 Plus صحبت کنیم، می‌خواهیم شما را با سری گوشی‌های Moto G این شرکت کمی آشنا کنیم.

کمپانی موتورلا در سال ۲۰۱۳ بود که اولین سری گوشی‌های Moto G را توسعه داد. این گوشی‌ها دارای مشخصات بسیار خوب و در عین حال قیمت مناسب بودند که در زمان خود ویژگی نادری بود.

از آن جایی که سری گوشی‌های G موتورلا پر فروش‌ترین گوشی‌های این شرکت هستند، موتورلا هر ساله مدل‌های ارتقا یافته و و تازه نفسی را از این گوشی‌ها وارد بازار می‌کند. بهار پارسال بود که موتورلا مدل Moto G5 و G5 Plus را عرضه کرد که تنها چند ماه بعد از آن، مد‌های به روز شده Moto G5S و Moto G5S Plus را راهی بازار کرد.

اکنون که در سال ۲۰۱۸ هستیم، موتورلا مدل جدیدی از این سری گوشی‌ها را معرفی کرده است. این بار، موتورلا ۳ مدل از این گوشی را عرضه خواهد کرد که به نام‌های Moto G6، G6 Plus و G6 Play خواهند بود. به هر حال تا پایان سال باید ببینیم که آیا موتورلا ۳ گانه‌ی S این گوشی‌ها را عرضه خواهد کرد یا نه که البته فعلا این موضوع مورد بحث نمی‌باشد.

نگاه اولیه به گوشی موتورلا Moto G6 Plus - تکفارس مدل Moto G6 Plus بهترین عضو این سه گانه است. این گوشی بزرگ‌ترین صفحه نمایش (۵٫۹ اینچ) و سریع‌ترین تراشه (Snapdragon 630) را دارد. همچنین مقدار ۶ گیگابایت حافظه رم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. G6 Plus ار دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی (f1/8) و ۵ مگاپیکسلی (f2/2) استفاده می‌کند که باز هم بین این ۳ گوشی بهترین است. G6 Plus تنها در قسمت باتری از G6 Play پایین‌تر است. G6 Play از یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر بهره می‌برد.

اولین ویژگی مهم جدید در سری Moto G6، صفحه نمایش بلند آن‌ها می‌باشد. G6 Plus از یک صفحه نمایش ۵٫۹ اینچی استفاده می‌کند که با حاشیه‌های کم، ظاهر جلوی آن را نسبت به مدل G5S Plus جذاب‌تر کرده است.

نگاه اولیه به گوشی موتورلا Moto G6 Plus - تکفارس از همه مهم‌تر باید ببینیم که آیا موتورلا آن عملکرد بی نظیر دوربین Moto G5S Plus را بهبود بخشیده یا نه.  در واقع G6 Plus باید عکاسی بهتر و همان حالت پرتره مشابه را به ارمغان بیاورد. ما از حالت bokeh مصنوعی در G5S Plus راضی نبودیم، اما به G6 Plus یک فرصت دیگر می‌دهیم که ببینیم ایرادات سری قبلی را برطرف کرده است یا نه.

نگاه اولیه به گوشی موتورلا Moto G6 Plus - تکفارس جالب است بدانید که موتورلا در مدل G6 Plus بر خلاف مدل‌های G6 Play و G6، از حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش استفاده کرده است. (حسگر اثر انگشت ۲ مدل دیگر در پشت صفحه نمایش قرار دارد.)

اما طبق معمول، سلیقه‌ها برای محل قرارگیری حسگر اثر انگشت در گوشی‌ها متفاوت است.

نگاه اولیه به گوشی موتورلا Moto G6 Plus - تکفارس چیزی که خیلی از افراد با آن موافق هستند، ظاهر G6 Plus است که آنقدر جداب و چشمگیر نیست، مخصوصا در رنگ نیلی سیر. اما وقتی انحناهای گوشی در زیر نور آفتاب باشد، زیبایی خوبی به گوشی میفزاید و در این رده‌ی قیمتی می‌تواند راضی کننده باشد.

نگاه اولیه به گوشی موتورلا Moto G6 Plus - تکفارس 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید