با هدفون‌های چشمک‌زن Meizu در مرکز توجهات قرار بگیرید - تکفارس 
با هدفون‌های چشمک‌زن Meizu در مرکز توجهات قرار بگیرید - تکفارس 

با هدفون‌های چشمک‌زن Meizu در مرکز توجهات قرار بگیرید

میر مهدی حامی
۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 22:27
با هدفون‌های چشمک‌زن Meizu در مرکز توجهات قرار بگیرید - تکفارس 

اگر شما از آن دسته از افرادید که همیشه می‌خواستید هدفون‌هایتان از حالت خشک و بی‌روح سفید رنگ خود خارج شوند، خب پس شاید هدفون‌های چشمک‌زن میزو برای شما ساخته شده باشند. نامش Halo است، دارای بلوتوث ۴٫۱ از نوع aptX که با یک کابل ۱٫۵ متری (شامل ۳۰ سانت برای قرار دادن در اطراف گوش‌های شما) همراه شده است و با نور نئون قرمز یا آبی به مدت ۵ ساعت روشن می‌ماند (در صورت استفاده از ۵۰ درصد روشنایی). در غیر اینصورت، اگر روشنایی را خاموش کنید، آنها ۱۵ ساعت قابلیت استفاده خواهند داشت. باتری قابل شارژی که در انتهای کابل قرار دارد، برای شارژ حدودا به ۱٫۵ ساعت زمان نیاز دارد.

هالو از فیبر منتشر کننده‌ی نور ساخته‌ی شرکت کورنینگ به نام Fibrance استفاده می‌کند، که از شیشه انعطاف پذیر ساخته شده است و می‌تواند خم شود. این هدفون‌های میزو، اولین در نوع خود نیستند که با کابل منور بر اساس Fibrance ساخته شده‌اند. Glow نیز هدفون‌هایی دارد که در رنگ‌های قرمز، سبز یا آبی روشن می‌شوند و قیمتی ۱۳۹ دلاری دارند.

هالو دارای یک سوئیچ کنترل کشویی است که به شما اجازه‌ی روشن و خاموش کردن چراغ‌ها را می‌دهد و همچنین دکمه‌هایی برای کنترل میزان صدا، اتصال بلوتوث و کنترل تماس، در این هدفون تعبیه شده‌اند. این هدفون همچنین قابلیت همگام سازی با برنامه‌ای در گوشی‌های هوشمند را نیز دارد که به شما امکان کنترل چیزهایی مانند حالت روشنایی و نور را می‌دهد. هالو به همراه یک کیف، چندین اندازه مختلف از گوشی‌های هدفون برای استفاده، و یک کابل شارژر عرضه می‌شود.

این هدفون‌ها با قیمتی برابر با ۹۹۹ یوان (حدود ۱۵۸ دلار) و در رنگ‌های قرمز یا آبی، از پایان ماه آوریل قابل خریداری هستند. هنوز هیچ حرفی از عرضه این محصول در بازارهای ایالات متحده یا سایر بازارهای خارج از چین، زده نشده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید