کنترل و محدودسازی فرزندان با نرم‌افزار جدید Verizon - تکفارس 
کنترل و محدودسازی فرزندان با نرم‌افزار جدید Verizon - تکفارس 

کنترل و محدودسازی فرزندان با نرم‌افزار جدید Verizon

سید محمد معلمی
۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 21:45
کنترل و محدودسازی فرزندان با نرم‌افزار جدید Verizon - تکفارس 

بر اساس گزارش منتشر شده توسط Verizon، از امروز نرم‌افزاری مخصوص والدین برای کنترل فرزندان در دسترس قرار گرفته که Verizon Smart Family نام دارد که البته در آینده‌ای نزدیک ارتقا خواهد یافت و تغییر نام می‌دهد.

این اپلیکیشن به والدین اجازه می‌دهد تا گوشی‌های فرزندان خود را کنترل کرده و محدودیت زمانی برای آنها مشخص کنند.

امکان استفاده از این نرم‌افزار برای حداکثر ۱۰ نفر از اعضای یک خانواده فراهم شده که پدر و مادر با بهره‌گیری از آن می‌توانند از روش‌های متنوعی برای کنترل شیوه استفاده فرزندان از گوشی بهره ببرند.

فیلترهای موجود در این اپلیکیشن امکان مسدود کردن برخی وب‌سایت‌ها و محتواها را به پدر و مادر می‌دهند.

به علاوه، والدین می‌توانند مخاطبان مورد نظر خود را بلاک کنند و تاریخچه تماس و پیام‌های ارسال شده توسط فرزندانشان را مشاهده نمایند و ببینند چه مقدار از باتری گوشی باقی مانده است.

این نرم‌افزار می‌تواند بر برخی فعالیت‌های گوشی نیز تأثیر بگذارد. برای مثال امکان خاموش کردن وای‌فای و محدود کردن مصرف اینترنت فرزندان در آن وجود دارد.

مشخص کردن محدودیت زمانی، دیگر قابلیت این اپلیکیشن است. دیگر امکانات مانند محدود کردن زمان مکالمه، تعداد پیامهای ارسال شده و میزان خرید ماهانه نیز برای والدین در این اپلیکیشن قرار داده شده است.

در نهایت، در این نرم‌افزار امکان مسیریابی وجود دارد که نه تنها به شما محل قرارگیری کودک را نشان می‌دهد، بلکه به پدر و مادر کودک پیام هشداری ارسال می‌کند و اطلاع می‌دهد که کودکان آنها از مسیر مدنظرشان خارج شده است.

بسیاری از این ویژگیها مانند محدودیت‌های زمانی و مسدودسازی محتواها، بخشی از برنامه جامع Verizon برای کنترل فرزندان توسط والدین می‌باشند. همچنین، سرویس مکان‌یابی و مشخص کردن نمایش محتوای برخی نرم‌افزارها، بخشی از امکانات پیشرفته این اپلیکیشن می‌باشند. ضمن اینکه Verizon Family Base طراحی بصری را نیز جزو امکانات خود دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید