Amazon و Best Buy برای عرضه‌ی تلویزیون‌های هوشمند همکاری می‌کنند - تکفارس 
Amazon و Best Buy برای عرضه‌ی تلویزیون‌های هوشمند همکاری می‌کنند - تکفارس 

Amazon و Best Buy برای عرضه‌ی تلویزیون‌های هوشمند همکاری می‌کنند

آیدین هاشمی
۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - 18:32
Amazon و Best Buy برای عرضه‌ی تلویزیون‌های هوشمند همکاری می‌کنند - تکفارس 

Amazon و Best Buy در حال همکاری برای عرضه‌ی موج جدیدی از تلویزیون‌های هوشمند مجهز به Fire TV می‌باشند. این تلویزیون‌ها به طور انحصاری و تنها در فروشگاه‌ها و وبسایت‌ Best Buy و همچنین به واسطه‌ی وبسایت Amazon و از طرف Best Buy به فروش خواهند رسید. این اولین بار است که این دو فروشنده‌ی بزرگ به این شیوه‌ی مستقیم با یکدیگر همکاری می‌کنند.

این همکاری چندین ساله از تابستان امسال و با یک تلویزیون Toshiba آغاز خواهد شد. همچنین Best Buy قصد دارد در آینده بیش از ده مدل تلویزیون (در مدل‌های ۴K و HD معمولی موجود) از شرکت‌های Insignia و Toshiba که مجهز به Fire TV شده‌اند را به فروش برساند.

علاوه بر در دسترس بودن ویژگی‌های استاندارد Fire TV مانند کنترل صوتی Alexa و سرویس‌های استریم معمول، کاربران قادر خواهند بود با متصل کردن یک آنتن شبکه‌های تلویزیونی را نیز مشاهده نمایند. همچنین خریداران می‌توانند از الکسا برای کارهایی مثل عوض کردن شبکه‌ها نیز استفاده کنند که ویژگی خوشایندی می‌باشد.

هنوز اطلاعات زیادی به جز سخت افزارهای مورد استفاده و قیمت تلویزیون‌های جدید منتشر نشده است، اما با در نظر گرفتن طرفین این همکاری و تلویزیون‌های مجهز به Fire TV که قبلا عرضه شده‌اند، می‌توان انتظار داشت که این دو شرکت بیشتر بر روی قسمت مقرون به صرفه‌تر بازار تلویزیون‌های هوشمند متمرکز شوند. به عبارت دیگر احتمالا باید برای عرضه‌ی یک تلویزیون ۷۵ اینچی ۴K HDR OLED به همراه یک Fire TV تعبیه شده در آن، مدت زمان بیشتری منتظر بمانیم.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید