شیوه آسانتر فروش کالا در eBay - تکفارس 
شیوه آسانتر فروش کالا در eBay - تکفارس 

شیوه آسانتر فروش کالا در eBay

سید محمد معلمی
۳۱ فروردین ۱۳۹۷ - 18:00
شیوه آسانتر فروش کالا در eBay - تکفارس 

eBay نرم‌افزارهای اندروید و iOS خود را آپدیت کرده که بر این اساس، فروشندگان می‌توانند بارکد محصولی را اسکن کرده و آن را وارد لیست محصولات کنند.

مدتی است که eBay اسکن بارکدها را در دستور کار خود قرار داده و هدف از این کار نیز این بوده تا خریداران محصولات را با یکدیگر مقایسه کنند.

این قابلیت بیشتر برای فروشندگان کاربرد دارد تا آنها بتوانند با استفاده از آن، لیست اطلاعات یک محصول را پر کرده و پس از اسکن آن توسط دیگران، داده‌ها به راحتی به نمایش دربیایند.

برای مثال؛ شما به عنوان فروشنده، اگر محصولی دارید که می‌خواهید آن را بفروشید، می‌توانید بارکد را اسکن نمایید و سپس شرایط آن (موجودی یا عدم موجودی) را مشخص کنید. پس از اینکه eBay آن را شناخت، توضیحاتی در مورد محصول شما خواهد نوشت، تصاویری از آن را آپلود خواهد کرد و قیمت آن را نیز بر اساس داده‌های قبلی و بررسی‌های انجام شده، درج می‌کند. اگر شخصی به محصولی دسترسی نداشت، با انتخاب نام آن، اطلاعات گفته شده برایش به نمایش در خواهند آمد. البته امکان ویرایش اطلاعات داده شده توسط eBay وجود دارد بنابراین مجبور نیستید تا هر اطلاعاتی که این سایت فروش کالا نوشت را قبول کنید.

این ویژگی برای افراد تازه کاری است که با پلتفرم فروش کالاها آشنایی ندارند.

هدف eBay از معرفی این ویژگی، جلب رضایت کاربران و حفظ رقابت با دیگر سایت‌های فروش کالا مانند Craigslist، Facebook Marketplace و Letgo می‌باشد که روزبه‌روز شیوه فروش از طریق نرم‌افزارها، جستجوی صوتی کالاها و ارسال به محل مورد نظر مشتری را پیشرفته‌تر و گسترده‌تر می‌کنند.

اگرچه نمی‌توان این قابلیت را راه‌حل تمام موانع فروش کالاها در eBay دانست، ولی باید قبول کنیم که هم در زمان افراد فروشنده صرفه‌جویی خواهد شد و هم کاربرد بیشتری در زمینه فروش کالاها خواهد داشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید